Aktualizacje produktów i wydania zawarte w tym biuletynie: 

Zarządzania usługami

  • Menedżer usług Ivanti

Zarządzanie tożsamością i dostępem

  • Ivanti Identity Director

Bezpieczeństwo operacyjne

  • Patch Manager – narzędzie do wprowadzania łatek w Ivanti Endpoint Manager

Jednolite zarządzanie punktami końcowymi i przestrzenią roboczą użytkowników

  • Ivanti DSM
  • Ivanti LANrev
  • Ivanti File Director

Łańcuch dostaw

  • Ivanti Velocity

Sprawozdawczość i analityka

  • Ivanti Xtraction

Portfel – Inne

  • Rynek Ivanti

ZARZĄDZANIA USŁUGAMI

Wydanie Ivanti Service Manager 2017.3 On Premise

Ulepszenia interfejsu, łatwiejsza sprawozdawczość i ulepszona integracja punktów końcowych

Najnowsza wersja oprogramowania Ivanti Service Manager (wcześniej HEAT Service Management) dla instalacji na miejscu będzie dostępna 9 lutego 2018 r. Wydanie 2017.3 poszerza możliwości zespołów ITSM, razem z pozostałą częścią przedsiębiorstwa, niezbędne do dostarczania na czas usług o wysokiej jakości.

Wydanie Service Manager 2017.3 wprowadza więcej ulepszeń interfejsu użytkownika poprawiających jegofunkcjonalność. To wydanie zapewnia więcej elastyczności w dostosowywaniu i modyfikowaniu obrazów tła Menedżera Usług. Również strona główna ma więcej dostępnych opcji projektowania, umożliwiając zaoferowanie bardziej responsywnego interfejsu użytkownika, uwzględniającego urządzenie i warunki użytkownika. Użytkownicy będą mogli korzystać z bardziej spójnego i satysfakcjonującego narzędzia bez względu na to, z jakiego urządzenia korzystają.

Szukasz łatwiejszych raportów ad hoc w Menedżerze Usług? Sprawdź funkcję RapidReports, która oferuje podejście samoobsługowe w celu łatwego tworzenia i udostępniania raportów. Korzystając z wizualnego projektanta i danych z zapisanych wyszukiwań, można teraz łatwo tworzyć własne raporty, wybierać żądane formaty wyjściowe i udostępniać raporty w wielu formatach, takich jak PDF, czy HTML. Generuj raporty, gdy chcesz, bez potrzeby rozumienia schematu danych lub proszenia o dodatkowe zbiory danych.

Automatyzacja jest nadal kluczem do zmniejszenia obciążenia związanego z powtarzającymi się zadaniami. 2017.3 zapewnia większą integrację i automatyzację w połączeniu z Ivanti Endpoint Manager, co zapewnia „bezdotykowe” podejście, gdy użytkownicy pytają o nowe oprogramowanie, np. samoobsługowe wnioski z katalogu usług z wymaganymi zatwierdzeniami. Wykorzystaj automatyzację, aby wyeliminować wszelkie ręczne czynności, dzięki czemu zaoszczędzisz więcej czasu, a jednocześnie ułatwisz użytkownikom uzyskiwanie tego, co jest im potrzebne do zachowania produktywności.

Do dodatkowych cech Menedżera Usług 2017.3 należy:

  • Lepsza widoczność dostępności personelu do pracy nad kluczowymi zadaniami z przejrzystym, kalendarzowym widokiem ich harmonogramu.
  • Poprawiono wydajność wyszukiwania domyślnego podczas tworzenia roli lub przestrzeni roboczej, definiując jako domyślne inne wyszukiwania oprócz „Wszystkich rekordów”.

To tylko niektóre z nowych, ekscytujących możliwości oferowanych przez Menedżera Usług 2017.3. Dowiedz się więcej o wydaniu, oglądając webinar „Co nowego”  tutaj. Bądź na bieżąco z aktualnościami, terminem wydania i dostępem do plików do pobrania, sprawdzając aktualizacje na Ivanti Community Społeczność.

Więcej dokumentacji Menedżera Usług można znaleźć w sekcji Dokumentacja produktów na stronie internetowej Ivanti.

 

ZARZĄDZANIE TOŻSAMOŚCIĄ I DOSTĘPEM

Identity Director 10.3 już dostępny

Łatwy w użyciu, oszczędzający czas i kontekstowy

Najnowsze wydanie oprogramowania Identity Director, wykorzystujące rozwiązanie RES wprowadza szereg aktualizacji dla klientów.

Oszczędność czasu dzięki uruchamianiu wielu zadań na jednym urządzeniu. Przetwarzanie równoległe zostało wprowadzone w Automation 10.1, a Identity Director 10.3 umożliwia teraz konfigurację przepływu pracy w taki sposób, aby wywołać katalog, który wspiera przetwarzanie równoległe w Automation. Przyspiesz udostępnianie i wycofywanie udostępniania za pomocą tej praktycznej funkcji.

Czasami użytkownicy muszą zamawiać lub anulować usługi dla innych użytkowników w portalu webowym. Dzięki dynamicznemu administrowaniu delegowanemu jest to teraz dostępne i łatwe do skonfigurowania. Wprowadziliśmy również inteligentną regułę administrowania. Odczytuje ona zależności między osobami w oparciu o role i atrybuty pozwalające na kontrolowanie delegowania.

Pozostając przy portalu webowym, ta wersja umożliwia wyróżnianie konkretnych usług dla użytkowników. Są one widoczne jako Polecane usługi na pulpicie nawigacyjnym.

Wersja 10.3 wprowadza niestandardowy proces końcowy. Dzięki temu administratorzy mogą przedstawić więcej kontekstu na temat sukcesu lub niepowodzenia instancji procesu i mogą wykorzystać ten stan do szybszego administrowania.

Zauważysz również ulepszenia wsparcia wielojęzycznego w celu wzmocnienia globalnej współpracy.

Informacje na temat pełnego zbioru funkcji i ulepszeń można znaleźć w uwagach do wydania narzędzia Identity Director.

Nie zapomnij, że ostatnio wprowadziliśmy składnik pośredniczący w połączeniu Identity Director z Xtraction. Narzędzie Xtraction jest bezpłatne dla użytkowników narzędzia Identity Director. Więcej informacji jest dostępne w dziale obsługi klienta.

BEZPIECZEŃSTWO OPERACYJNE

Nowy silnik wprowadzania łatek dla narzędzia Endpoint Manager

Jest szybszy i chroni jeszcze bardziej!

Ponieważ częstość i wyrafinowanie zagrożeń dla bezpieczeństwa wciąż rośnie, z radością informujemy, że zintegrowaliśmy narzędzie do wprowadzania łatek dla Ivanti Endpoint Manager (dawniej Landesk Management Suite[LDMS]) z najnowszą generacją silnika wprowadzania łatek. Korzystając z tego nowego agenta w środowisku Windows, doświadczysz szybszego skanowania i naprawy oraz uzyskasz obsługę ponad 100 dodatkowych aplikacji innych firm.

Nasze testy wskazują, że zmiana ta nie powinna wpłynąć na środowisko systemu. Konieczne aktualizacje nastąpią automatycznie; nie musisz nawet ruszyć palcem.

Uwaga:

  • Do lipca 2018 r. utrzymamy obsługę agentów EOL. Oznacza to, że do tego czasu nowy silnik łatek i treści będzie działać z agentami EOL.
  • Dotychczasowe treści pobrane do rdzenia mogą być wykorzystywane do wszystkich celów i nie zostaną usunięte.
  • Zmiana ta dotyczy tylko treści w systemie Windows.

Aby dowiedzieć się więcej o nowym agencie, przeczytaj artykuł opublikowany na Ivanti Community.

Czytaj artykuł.

Jednolite zarządzanie punktami końcowymi i przestrzenią roboczą użytkowników

DSM 2017 dostępne do pobrania

Nowa wersja zapewnia lepszą widoczność punktu końcowego i ulepszenia wydajności

Firma Ivanti wprowadza nową wersją DSM 2017, która ukazała się w grudniu. Sprawdź intuicyjny interfejs webowy, który umożliwia analitykom działu wsparcia przeglądanie informacji o urządzeniach i stanie zgodności, identyfikowanie problemów i podejmowanie działań naprawczych. Nowa wersja jest również wyposażona w rozszerzoną obsługę dystrybucji systemów Linux Ubuntu i Debian, rozszerzoną obsługę systemu Windows 10 i IPv6 oraz aktualizacje zarządzania poprawkami. Wypróbuj również nowe połączenie Xtraction z DSM z wieloma gotowymi pulpitami ułatwiającymi podejmowanie decyzji. Aby dowiedzieć się więcej o DSM 2017, sprawdź stronę społecznościową Co nowego z linkami do webinaru na żądanie i pobieranych produktów.

Więcej informacji na temat Zasad Wsparcia DSM można znaleźć w Społeczności Ivanti

LANrev 7.4.2 już dostępny

Obsługa powiadomień o statusie licencji na urządzenia iPhone X, VPP i nie tylko

Ivanti ma przyjemność poinformować o dostępności najnowszej aktualizacji do Ivanti LANrev (dawniej HEAT LANrev): LANrev 7.4.2. Ta aktualizacja wprowadza wiele ciekawych ulepszeń, w tym:

  • Dodatkowe opcje dla urządzeń z systemem Android
  • Powiadomienia o niskim stanie i wyczerpywaniu się licencji VPP
  • Używanie Managed Apple ID jako kluczowego identyfikatora do importu uczniów
  • Ulepszenie wsparcia do tvOS 11
  • Dodano wsparcie dla urządzenia iPhone X
  • Różne inne ulepszenia i poprawki błędów

Najnowszą wersję można pobrać ze Ivanti Community

Częścią pobranego pliku są uwagi do wydania, które szczegółowo opisują poszczególne ulepszenia.

File Director 4.4 usprawnia wprowadzanie systemu Windows 10

Zwiększenie widoczności i wydajności pozwala działom IT na uzyskanie akceptacji użytkowników podczas migracji

W nowym świecie systemu Windows 10 zespoły IT stoją w obliczu stałego stanu migracji spowodowanej częstszymi aktualizacjami od firmy Microsoft. Najnowsze wydanie Ivanti File Director zapewnia zespołom IT dodatkowe narzędzia i wskaźniki, które są im potrzebne do zapewnienia płynnej migracji technicznej i zapewnienia użytkownikom końcowym pozytywnych doświadczeń bez zakłócania wydajności pracowników lub działalności biznesowej w trakcie migracji i po jej zakończeniu.

Niezależnie od charakteru migracji, nacisk na pozytywne doświadczenia użytkowników końcowych był i będzie kluczowym czynnikiem sukcesu tak długo, jak takie migracje będą miały miejsce. Migracja stanowi zmianę środowiska użytkownika końcowego, a zmiany dotąd równały się z zakłóceniami. Wyzwaniem dla zespołów IT jest zminimalizowanie wszelkich zakłóceń i skłonienie użytkowników końcowych do zaakceptowania zmiany. Bez akceptacji przez użytkowników nawet najszybsza i najbardziej wydajna technicznie migracja może zakończyć się niepowodzeniem.

Akceptacja nowego środowiska przez użytkownika końcowego rozpoczyna się od zalogowania. Jeśli logowanie jest powolne lub nowa przestrzeń robocza nie działa w sposób, do jakiego użytkownik przywykł, akceptacja użytkownika będzie daleka od ideału od samego początku. Użytkownicy zaczną narzekać, wzrośnie liczba zgłoszeń serwisowych i zmniejszy się wydajność. Z drugiej strony, płynne doświadczenie migracyjne przyniesie użytkownikom końcowym niemal niezauważalną zmianę i zostanie docenione jako duży sukces.

File Director 4.4, dzięki wielu udoskonaleniom ułatwia życie zarówno zespołom informatycznym, jak i użytkownikom końcowym.

Inteligentne łączenie PST utrzymuje wydajność użytkowników końcowych

Kiedy użytkownicy rozpoczynają dzień pracy, pierwszą uruchomioną aplikacją jest zwykle aplikacja Microsoft Outlook. Przy pierwszym otwarciu Microsoft Outlook na nowym komputerze (np. po migracji z Windows 7 do Windows 10), jeśli profil programu Outlook spodziewa się znaleźć lokalny plik .pst, użytkownik końcowy doświadczy zawieszenia aplikacji podczas pobierania pliku.

Aby uniknąć tego scenariusza i wyeliminować możliwość zawieszenia Outlooka, zespoły IT mogą wykorzystać funkcję Smart PST Linking w narzędziu File Director 4.4 do odłączenia wszelkich zdalnych plików danych programu Outlook (.pst) przed pierwszym otwarciem Outlooka na nowym komputerze. Odłączenie następuje przed załadowaniem pulpitu, dzięki czemu praca użytkownika końcowego nie zostaje zakłócone i może on zachować wydajność, podczas gdy potencjalnie duże pliki .pst są pobierane w tle. Po zakończeniu pobierania plików .pst, File Director wykonuje operację ponownego podłączenia w tle, dzięki czemu przejście użytkowników końcowych na nowy system jest płynne.

Ulepszenia synchronizacji plików różnicowych umożliwiają szybszą synchronizację

Najnowsza wersja programu File Director 4.4. opiera się na istniejącej funkcjonalności synchronizacji różnic z możliwością asynchronicznej synchronizacji zmian plików. Ponieważ synchronizacja plików jest obsługiwana w bardziej niezawodny, skalowalny i wydajniejszy sposób, ograniczone jest zapotrzebowanie na przepustowość i zasoby serwera, co poprawia komfort pracy użytkownika końcowego. Takie podejście do synchronizacji plików gwarantuje również, że na wczytywane pliki nie będą miały wpływu takie problemy jak przerwy w przesyłaniu danych, co jeszcze bardziej poprawia jakość obsługi.

Wyższa liczba wątków roboczych na serwer skraca czasy reakcji

File Director 4.4 wprowadza również trwałe połączenia HTTP (znane również jako HTTP keep-alive lub ponowne wykorzystanie połączeń HTTP), zwiększając liczbę wątków przetwarzania dostępnych dla każdego serwera z 200 do 400. Pozwala to każdemu serwerowi na jednoczesne przetwarzanie większej liczby żądań, co przekłada się na krótsze czasy reakcji dla klienta aplikacji File Director i poprawę komfortu użytkownika podczas interakcji z zarządzanymi plikami.

Wskaźniki kontroli stanu klastra poprawiają widoczność

Dodanie wskaźników kontroli stanu klastra w narzędziu FDile Director 4.4 daje zespołom IT widoczność potrzebną do prawidłowego monitorowania i raportowania wyników ich organizacji w zakresie infrastruktury. Posiadanie tego poziomu informacji jest ważne podczas każdej migracji systemu operacyjnego, ale szczególnie podczas migracji plików użytkownika w celu zapewnienia optymalnej obsługi użytkownika końcowego.

Korzystając z narzędzi takich jak Splunk i Graylog, zespoły IT mogą monitorować stan i wydajność urządzenia oraz klastry z szerokim zakresem wskaźników, w tym także:

  • Liczba używanych wątków
  • Wykorzystanie procesora
  • Wykorzystanie pamięci
  • Średnia wartość obciążenia
  • Statystyki wydajności składnika łączącego OneDrive for Business

Szczegółowe informacje na temat tego, jak korzystać ze Splunk do monitorowania narzędzia File Director można znaleźć na Ivanti Community tutaj.

Aby skorzystać z najnowszych funkcji, które mogą ułatwić proces migracji, pobierz File Director 4.4 ze strony Ivanti Community tutaj.

ŁAŃCUCH DOSTAW

Migracja Express Lane do systemu Android

W Velocity 2.0 szybka modernizacja i wprowadzanie treści oferuje szybką ścieżkę do utrzymania produktywności pracowników.

Kto powiedział, że modernizacja aplikacji nie jest łatwa?

Ustaw kilka reguł, a Velocity w ciągu kilku minut zmieni zbiór ekranów telnetowych w nowoczesne ekrany aplikacji. Szybka modernizacja jest jedną z najważniejszych cech naszego najnowszego wydania. W sumie, dlaczego nie? Szybsze zbieranie ekranów z sesji, liczne interfejsy API i skrypty oraz możliwość importowania niestandardowych arkuszy CSS dla ekranów, sprawiają, że Velocity jest najszybszym dostępnym rozwiązaniem do modernizacji telnetu. Dzięki całej dostępnej automatyzacji jest to również najprostsze rozwiązanie.

Jeśli obraz wart jest tysiąca słów…

Kolejną atrakcją jest możliwość dodawania do zmodernizowanych aplikacji treści z zewnętrznych źródeł, takich jak obrazy i grafika.  Rozważ wartość dla swoich pracowników: Aplikacja kompletacji mówi pracownikowi, aby skierował się do określonej alejki i miejsca, a następnie pobrał przedmioty z wyznaczonego pojemnika.  Jeśli ta instrukcja wyświetlana jest na ekranie wraz ze zdjęciem produktu, który ma zostać pobrany, pracownik może zasadniczo sprawdzić pobierany produkt, wizualnie potwierdzając, że przedmiot, który wybiera, odpowiada instrukcjom podanym w zadaniu.  Korzysta na tym natychmiast idealny wskaźnik realizacji zamówień.

Wybór należy do Ciebie

Dostępne opcje dla urządzeń z systemem Android wciąż się rozszerzają – o urządzenia o różnych rozmiarach ekranu, przeznaczone do różnych zastosowań, pochodzące od wielu producentów. W wersji Velocity 2.0 zwiększa się wybór urządzeń Panasonic z obsługą ToughPad FZ-N1. To jeszcze jeden sposób, w jaki Velocity zapewnia wspólne ramy dla wdrażania wszystkich Twoich aplikacji biznesowych we wszystkich sprzętowych rozwiązaniach mobilnych.

[Uwagi do wydania, dokumentacja itp. znajduje się na Ivanti Community Społeczności]

Pobierz najnowsze oprogramowanie z naszej strony]

SPRAWOZDAWCZOŚĆ I ANALITYKA

Nowe możliwości Xtraction na nowy rok

Pożegnaj się z Flashem

Zmiana może być trudna, ale w tym przypadku uważamy, że się Wam spodoba. W 2017 r. firma Adobe zidentyfikowała ponad 60 podatności technologii Flash i pomimo, nieustannie łatała luki, które w przeszłości były wykorzystywane. W związku z tym wiemy, że wielu z Was decyduje się na zaprzestanie używania Flasha w swoich organizacjach. Dlatego w wydaniu Xtraction 2018.0 przechodzimy na HTML5. Jest to również krok potrzeby, aby zapewnić więcej cennych funkcji, wykorzystujących HTML5 w przyszłych wydaniach.

W najnowszym wydaniu wprowadziliśmy również lekkie odświeżenie interfejsu, aby poprawić sposób obsługi przez użytkownika. Ponadto klienci korzystający z edycji Enterprise serwera będą korzystać z dostępu do nieograniczonej liczby widoków, co wzmocni ich zdolność do udostępniania ważnych danych w całej organizacji. Wydanie 2018.0 będzie dostępne wkrótce.

PORTFEL – INNE

Odsłona nowego Rynku Ivanti

Optymalnie wykorzystaj swoją inwestycję w Ivanti

Niech wystrzeli szampan i fajerwerki! Otwieramy nasz Rynek online: prezentację dodatków, rozszerzeń i elementów łączących, które upraszczają integrację rozwiązań Ivanti z innymi systemami IT. Dostępne są również gotowe treści ułatwiające szybsze skonfigurowanie i uruchomienie lub stanowiące podstawę dostosowania.

Wiemy, że środowiska technologiczne stają się coraz bardziej złożone.  Łatwy dostęp do zaufanych treści i integracji pozwala zespołom IT przyspieszyć planowanie, zmniejszyć koszty i ryzyko. W Ivanti chcemy, aby nasi klienci w pełni wykorzystali swoje inwestycje w IT. Zakup oprogramowania IT to tylko początek drogi. Drogi, na której potrzebne będą nowe dodatki i narzędzia wraz z nowymi wymaganiami biznesowymi, gdy plany IT będą się rozwijać i dojrzewać. Dzięki Rynkowi klienci Ivanti mają możliwość szybciej rozwiązywać nowe wyzwania biznesowe, korzystając z przekrojowych narzędzi i rozwiązań.

Rynek zapewnia klientom proste, wygodne miejsce, w którym zaopatrzą się we wszystko. Wyszukaj i wybierz rozwiązania, które wzbogacają ofertę Ivanti. Uzyskaj narzędzia najlepiej odpowiadające Twoim indywidualnym potrzebom IT i biznesowym, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz w podróży IT. Zgromadziliśmy treści z portali stworzonych pod poprzednimi markami. Zobaczysz również treści pochodzące od certyfikowanych przez Ivanti zewnętrznych dostawców produktów i integracje opracowane przez partnerów Ivanti One, którzy zapewniają komplementarne integracje technologiczne dla produktów Ivanti. Znajdziesz tam również treści udostępnione przez Ivanti. A przyszłość wygląda optymistycznie, gdy na horyzoncie pojawią się treści społecznościowe. Będziemy nadal poszerzać naszą ofertę o treści, produkty i rozszerzenia. Sprawdzaj na bieżąco najnowsze aktualizacje.

Sprawdź nasz Rynek.