Warunki Dodatkowe Ivanti do Oferty SaaS

W związku z nabyciem Oferty SaaS, Klient wyraża zgodę na poniższe Warunki Dodatkowe do Oferty SaaS, które zostały niniejszym włączone do Licencji Użytkownika Końcowego i Umowy o Świadczenie Usług zawartej pomiędzy spółką Ivanti a Klientem („Umowa”). Spółka Ivanti może każdorazowo zmienić Warunki Dodatkowe do Oferty Saas i opublikować aktualizacje na stronie https://www.ivanti.com/company/legal/saas. W przypadku, gdy spółka Ivanti wprowadzi jakiekolwiek poprawki obejmujące istotne zmiany Warunków Dodatkowych do Oferty Saas w okresie obowiązywania licencji („Zmiany”), spółka Ivanti ma obowiązek poinformować Klienta o wprowadzonych zmianach. Klientowi przysługuje trzydzieści (30) dni na zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzonych Zmian, w formie pisemnego zawiadomienia przekazanego spółce Ivanti. W przeciwnym razie, uznaje się, że Klient akceptuje Zmiany i zgadza się na włączenie ich do Umowy. W przypadku odrzucenia Zmian przez Klienta w oparciu o racjonalne przesłanki, Strony zobowiązują się ze sobą współpracować w dobrej wierze, aby wspólnie rozwiązać problem. Terminy pisane wielkimi literami, które nie zostały zdefiniowane w niniejszym dokumencie, mają znaczenie nadane im w Umowie.  

1.

DOSTĘP. Ivanti niniejszym udziela Klientowi niewyłącznego i niezbywalnego prawa dostępu i korzystania z właściwości i funkcji stosownej Oferty SaaS zgodnie z wykupioną i opłaconą przez Klienta subskrypcją. W przypadku przekroczenia limitów korzystania z zakupionej subskrypcji Klient zostanie obciążony dodatkowymi opłatami z tytułu takiego nadmiernego używania. O ile nie uzgodniono inaczej na piśmie, Klient nie ma prawa zmniejszyć zakresu licencji Oferty SaaS w odniesieniu do jakichkolwiek Warunków Wstępnych lub Warunków Przedłużenia. Klient jest zobowiązany dołożyć wszelkich uzasadnionych z handlowego punktu widzenia wysiłków w celu zapobieżenia nieupoważnionemu dostępowi lub wykorzystaniu Oferty SaaS a w przypadku powzięcia wiedzy o takim nieupoważnionym dostępie, niezwłocznie powiadomić o tym Ivanti.

2.

TREŚCI.

2.1

Własność. Klient zachowuje wszystkie prawa, tytuły i udziały w odniesieniu do wszelkich danych, środków i informacji, które przekazuje Ivanti („Treść”). Spółka Ivanti przyznaje, że nie posiada ani nie nabyła żadnych dodatkowych praw do Treści, które nie zostały wyraźne nadane na mocy Umowy.

2.2

Odpowiedzialność za Treść i Bezpieczeństwo. Klient ponosi odpowiedzialność z tytułu wszelkich zmian lub przypadków usunięcia Treści oraz bezpieczeństwa wszelkich haseł i innych protokołów dostępu wymaganych w celu uzyskania dostępu do Oferty SaaS, jak również wyłączną odpowiedzialność z tytułu dokładności, jakości, integralności, legalności, rzetelności i stosowności całej Treści. Klient nabywa wszelkie prawa i przywileje w celu uzyskania i przeniesienia Treści na spółkę Ivanti zgodnie z warunkami Umowy. Przekazanie przedmiotowych Treści Ivanti jest zgodne z wszelkimi mającymi zastosowanie przepisami prawa i regulacjami włączając, bez ograniczeń wszelkie przepisy prawa i regulacje dotyczące prywatności. Klient przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na to, że Oferta SaaS nie wymaga podania żadnych Treści ujawniających informacje osobiste takie, jak rasa, pochodzenie etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub filozoficzne, przynależność do związków zawodowych, informacje dotyczące stanu zdrowia i życia seksualnego danej osoby, numerów identyfikacyjnych wydawanych przez władze, ani informacji finansowych. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie wszelkich przedmiotowych Treści wedle własnego uznania i w związku z wykorzystaniem Oferty SaaS. Klient oświadcza i zapewnia, że jest właścicielem praw lub został w inny sposób uprawniony do udzielania spółce Ivanti dostępu do lub korzystania z Treści zgodnie z warunkami niniejszej Umowy.

2.3

Licencja. Klient niniejszym udziela spółce Ivanti niewyłącznego i niezbywalnego prawa i licencji (a) na wykorzystanie Treści w okresie obowiązywania Warunków Wstępnych lub Warunków Przedłużenia dla ograniczonego celu wykonania zobowiązań Ivanti na mocy niniejszej Umowy oraz (b) na stworzenie anonimowych profili lub analiz na podstawie zanonimizowanych, łącznych Treści, jednak z zastrzeżeniem, że w żadnym przypadku nie będzie możliwa identyfikacja Klienta ani żadnych Użytkowników Klienta.

3.

OBOWIĄZKI KLIENTA. Klient nie ma prawa wykorzystywać Oferty SaaS do: (i) przesyłania jakiejkolwiek formy powielanych lub niechcianych wiadomości; (ii) zbierania, pobierania, gromadzenia i grupowania informacji bądź danych dotyczących innych użytkowników bez ich zgody; (iii) przekazywania lub zamieszczania w Ofercie SaaS materiałów sprzecznych z prawem i dobrymi obyczajami, zniesławiających, o charakterze deliktowym, naruszającym prawa, oszczerczym, zawierającym groźby, wulgarnym lub obscenicznym, bądź materiałów szkodliwych dla małoletnich; (iv) przekazywania materiałów zawierających wirusy oprogramowania lub inny szkodliwe kody komputerowe, pliki, narzędzia lub programy; (v) ingerowania w lub naruszania spójności bądź wydajności Oferty SaaS albo danych w nich zawartych; (vii) podejmowania próby uzyskania nieupoważnionego dostępu do Oferty SaaS, systemów komputerowych lub sieci związanych z Ofertą SaaS; albo (viii) ingerowania w efektywne korzystanie z Oferty SaaS przez innego Użytkownika.

4.

DOSTĘPNOŚĆ I ŚWIADCZENIA Z TYTUŁU JAKOŚCI USŁUG.

4.1

Dostępność. Istotne cechy i funkcje Oferty SaaS utrzymywane na serwerach Amazon Web Services będą dostępne przez 99,9% czasu w każdym kwartale kalendarzowym, natomiast istotne cechy i funkcje Oferty Saas na serwerach Azure będą dostępne przez 99,5% czasu, z wyjątkiem: (i) czasu, w którym Oferta SaaS jest niedostępna ze względu na konieczność przeprowadzenia przez Ivanti lub jej dostawcy usług hostingowych prac konserwacyjnych i modernizacyjnych („Planowana Przerwa Konserwacyjna”); (ii) przerwy spowodowanej okolicznościami pozostającymi poza kontrolą Ivanti włączając, bez ograniczeń, działanie Siły Wyższej; (iii) problemów infrastruktury Klienta lub łączności, błędów komputerowych i telekomunikacyjnych; (iv) ogólnej przerwy w działaniu Internetu włączając, bez ograniczeń, włamania sieciowe lub ataki polegające na zablokowaniu usług; (v) wykorzystania Oferty SaaS na zasadzie środowiska sandbox, w wersji próbnej, wersji beta, miejscu przechowywania tymczasowego, w wersji pilotowej, wersji demo oraz debuggerach i innych środowiskach nieprodukcyjnych lub testowych; (vi) sprzętu komputerowego i oprogramowania należących do Klienta lub strony trzeciej; (vii) działań lub zaniechań Klienta lub strony trzeciej; (viii) niezmodyfikowania swojego wykorzystania Oferty SaaS otrzymawszy taką rekomendację; (ix) wykorzystania usług beta lub próbnych; (x) użytkowania wczesnych wersji Oferty Saas; albo (xi) działań lub zaniechań Klienta, jego pracowników, pośredników, podwykonawców bądź wszelkich osób uzyskujących dostęp do Oferty SaaS za pośrednictwem haseł lub sprzętu Klienta.

4.2

Sprawozdawczość. W przypadku braku dostępności Oferty SaaS, Klient powiadomi spółkę Ivanti z chwilą wykrycia takiej niedostępności tak, aby spółka Ivanti mogła potwierdzić i określić przyczynę niedostępności. W ramach powiadomienia, Klient ma obowiązek określić (i) swoje imię, nazwisko i dane kontaktowe; (ii) czas rozpoczęcia przestoju; (iii) opis charakterystyki przestoju; (iv) lokalizację użytkownika końcowego; (v) niedziałający(-e) odnośnik(-i) URL; (vi) dostawcę usług internetowych wykorzystywanych do uruchomienia Oferty SaaS; (vii) wynik polecenia traceroute; oraz (viii) wszelkie próby podejmowane przez Klienta w celu naprawienia przestoju.

4.3

Planowana Przerwa Konserwacyjna. Planowana Przerwa Konserwacyjna zazwyczaj nie trwa dłużej niż cztery (4) godziny w kwartale kalendarzowym. Niemniej, w wyjątkowych okolicznościach, gdy Planowana Przerwa Konserwacyjna trwa dłużej niż cztery (4) godziny w danym kwartale kalendarzowym, spółka Ivanti powiadomi o tym fakcie Klienta, wysyłając wiadomość e-mail lub dzwoniąc na numer telefonu podany przez Klienta. Spółka Ivanti zaplanuje Planowaną Przerwę Konserwacyjną między godz. 20:00 a 24:00 według lokalnej strefy czasowej, w której mieszczą się centra danych, jeśli jest to możliwe z praktycznego punktu widzenia.

4.4

Świadczenia z tytułu usług. W przypadku, gdy spółka Ivanti nie zapewni dostępności Oferty Saas, zgodnie z powyższymi postanowieniami, w trakcie dowolnego kwartału kalendarzowego obowiązywania licencji, i gdy taki brak dostępności będzie miał wpływ na korzystanie przez Klienta z Oferty SaaS, wyłącznym środkiem prawnym przysługującym Klientowi będzie wystąpienie o świadczenia z tytułu usług, w następujących wartościach procentowych, proporcjonalnie do opłat miesięcznych uiszczanych w związku z Ofertą Saas: (i) za dostępność mniejszą niż 99,5%, lecz większą lub równą 99,0%, świadczenia z tytułu usług w wysokości 25%; lub (ii) za dostępność mniejszą niż 99,0%, świadczenia z tytułu usług w wysokości 50%. Świadczenia z tytułu usług można zastosować wyłącznie w celu rozszerzenia Oferty SaaS. Świadczenia zostaną przydzielone do konta Klienta pod koniec okresu obowiązywania licencji. Warunki zawarte w niniejszym punkcie dotyczące świadczeń z tytułu usług stanowią rzeczywiste, wstępne oszacowanie strat lub szkód, które Klient może ponieść w wyniku jakiejkolwiek niedostępności Oferty SaaS i stanowią odpowiednią rekompensatę z tytułu wszelkich strat lub szkód spowodowanych niedostępnością Oferty SaaS. Aby zakwalifikować się do otrzymania świadczenia z tytułu usług, Klient zobowiązany jest powiadomić spółkę Ivanti w terminie pięciu (5) dni roboczych od końca roku kalendarzowego, w którym brak dostępności miał miejsce. W terminie trzydziestu (30) dni od żądania Klienta, spółka Ivanti odmówi przyjęcia żądania lub poinformuje o przyznaniu świadczenia bądź rozszerzenia. Dostępność zostanie wyliczona z wykorzystaniem informacji o logowaniu do systemu i innych rejestrach spółki Ivanti.

5.

WSPARCIE I KONSERWACJA. Oferta SaaS obejmuje standardowe Usługi Wsparcia i Konserwacji. Aktualizacje przekazywane są Klientowi w ramach Usług Wsparcia i Konserwacji. Spółka Ivanti zastrzega sobie prawo do określenia, w jaki sposób i w jakim terminie będzie przygotowywać i wprowadzać Aktualizacje do Oferty SaaS.

6.

KOPIE ZAPASOWE I USUWANIE SKUTKÓW AWARII. Spółka Ivanti utrzymuje Ofertę SaaS w centrum danych pierwotnych, które jest wspierane przez osobne Zapasowe Centrum Obsługi („Disaster Recovery Site”, „DRS”). Treści Klienta są codziennie kopiowane przyrostowo, a raz w tygodniu - całkowicie. Spółka Ivanti stosuje dodatkowe procedury na potrzeby sporządzania pełnych kopii danych i przenoszenia ich do DRS, łącznie z tworzeniem kopii lustrzanych z logowaniem wysyłki. DRS pozwala przechowywać klony konfiguracji i Treści w centrum danych pierwotnych, aby zapewnić ciągłe zabezpieczanie przed awariami. W przypadku awarii mającej wpływ na Ofertę SaaS utrzymywaną na usługach Amazon Web Services, wszystkie żądania kierowane do centrum danych pierwotnych zostaną przekierowane do DRS w ciągu sześciu (6) godzin. Takie zobowiązanie do przekierowania dotyczy wyłącznie aplikacji zarządzania usługami podstawowymi.

7.

ZGODA. Korzystając z oferty SaaS, zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości e-mail i innych komunikatów od Ivanti dotyczących produktu.

8.

UTRZYMANIE W MOCY. Postanowienia zawarte w punktach 2 i 3 pozostają w mocy po rozwiązaniu niniejszych Warunków Dodatkowych do Oferty SaaS.