Reakcja na COVID-19

Bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów i partnerów jest priorytetem dla Ivanti. Śledzimy na bieżąco rozwój sytuacji w związku z koronawirusem (COVID-19) i będziemy regularnie zamieszczać nowe informacje na tej stronie. Ivanti stosuje się do zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz amerykańskich Centrów Kontroli i Prewencji Chorób (CDC) i zachęca wszystkich do takiego samego postępowania.

Klienci Ivanti

Przejdziemy przez to razem.
Świat IT zmienia się nieustannie w reakcji na pojawiające się codziennie nowe wyzwania. Nie zostawimy Was samych. Możecie na nas liczyć. Najnowsze informacje znajdziecie zawsze w witrynie społeczności Ivanti.

E-mail do klienta – nasze zobowiązania

11 marca 2020 r.

Szanowni klienci Ivanti –

Dziękujemy za zaufanie, którym obdarzają Państwo naszą firmę i naszych pracowników na całym świecie. W obecnym, szybko zmieniającym się otoczeniu prowadzenie globalnych transakcji wymaga od nas wszystkich odpowiedniego poziomu wiedzy i świadomości.

Wobec rozszerzającej się epidemii wirusa COVID-19 Ivanti podejmuje środki ostrożności, aby zapewnić realizację wszystkich potrzeb naszych klientów, przy jednoczesnym zabezpieczeniu zdrowia i bezpieczeństwa naszych pracowników. Stale śledzimy rozwój i wpływ globalnej sytuacji epidemiologicznej na podstawie informacji przekazywanych przez najważniejsze organizacje zajmujące się zdrowiem publicznym. Nie mamy wpływu na rozprzestrzenianie się koronawirusa lub innych epidemii, natomiast tylko od nas zależy, czy będziemy na nie prawidłowo reagować. Chcemy poinformować naszych klientów o działaniach, które podejmujemy, aby zapewnić bezpieczeństwo naszego personelu na całym świecie, oraz zapewnić, że jesteśmy przygotowani do kontynuowania naszej globalnej działalności.

  • Kierownictwo zespołów z całego świata spotyka się ze sobą regularnie, aby zapewnić przygotowanie naszej firmy na rozwój sytuacji. Ivanti powołało również Radę Bezpieczeństwa, której zadaniem jest monitorowanie i proaktywne zarządzanie naszymi procedurami dotyczącymi pracowników/partnerów, oraz planami umożliwienia pracownikom pracy z domu. Wprowadzono ograniczenia w podróżach do rejonów o wysokim ryzyku zarażenia wirusem. Pracownicy wracający z podróży służbowych mają obowiązek odbyć 14-dniową kwarantannę.
  • Pracownicy z regionów dotkniętych epidemią otrzymali polecenie pracy z domu do odwołania. Wszystkim potrzebującym pracownikom został udostępniony odpowiedni sprzęt i technologia, aby umożliwić nieprzerwane prowadzenie naszej działalności.
  • W miarę rozwoju sytuacji będziemy analizować i aktualizować naszą politykę działania, dostosowując się do zmieniających się warunków lokalnych i globalnych. W międzyczasie koncentrujemy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszych pracowników i realizacji potrzeb naszych klientów.
  • Wszystkich pracowników namawiamy do przestrzegania zaleceń Centrów Kontroli i Prewencji Chorób (CDC) oraz Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) dotyczących pracy i podróży.

Załączona lista najczęściej zadawanych pytań (FAQ) ma za zadanie dostarczyć odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące przygotowania Ivanti do epidemii COVID-19.

Bez Państwa nie moglibyśmy istnieć. Zapewniamy, że cały zespół Ivanti jest zaangażowany w zapewnienie jak najlepszego poziomu obsługi naszych klientów. To się nigdy nie zmieni.

W razie dodatkowych pytań dotyczących planu awaryjnego Ivanti w związku z epidemią COVID-19, prosimy o kontakt z przedstawicielem Ivanti lub e-mail na adres [email protected]

Z poważaniem

Zespół ds. Bezpieczeństwa Ivanti

COVID-19 – Zobacz najnowsze informacje i komunikaty dotyczące wirusa COVID-19

Jesteśmy tu po to, żeby pomóc

Ivanti pragnie wspierać Państwa i Państwa organizacje w tych niepewnych czasach. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradnikami dotyczącymi poruszania się w środowisku IT w kontekście zmian wymuszonych przez pandemię COVID-19.

Pięć priorytetów bezpieczeństwa, o których należy pamiętać organizując pracę zdalną

COVID-19 stanowi duże wyzwanie dla bezpieczeństwa sieci. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że obecna sytuacja w trwały sposób wpłynie na sposób prowadzenia działalności przez przedsiębiorstwa i organizacje. Phil Richards, Dyrektor ds. Bezpieczeństwa Informacyjnego (CISO) w Ivanti, podzielił się pięcioma radami, jak uczynić bezpieczeństwo priorytetem w organizacji. Zachęcamy do lektury.

Kwarantanna szkolna

Co się dzieje, jeśli szkoła musi zostać zamknięta na dłuższy czas, ponieważ uczniowie lub pracownicy mieli kontakt z koronawirusem? Organ prowadzący szkoły musi podjąć wszystkie niezbędne kroki, aby zapewnić uczniom bezpieczny i (w razie potrzeby) odpowiednio ograniczony dostęp do zasobów informatycznych.

Zarządzanie usługami w czasach powszechnej pracy zdalnej

Zachęcamy do zapoznania się z zaleceniami Ivanti dla kierowników odpowiadających za zarządzanie usługami dotyczącymi przygotowania się do przejścia na pracę zdalną w szerokim zakresie, oraz utrzymania odpowiedniej wydajności pracowników w tych niełatwych czasach. 

COVID-19: Uwagi specjalne dotyczące oprogramowania Endpoint Manager

Administrujesz oprogramowaniem Endpoint Manager? Skorzystaj z praktycznych porad i sugestii ekspertów ds. oprogramowania Ivanti EPM w witrynie społeczności Ivanti. 

P: Jak obecnie wygląda sytuacja w związku z epidemią wirusa COVID-19?

O: Sytuacja epidemiologiczna jest aktualizowana codziennie. Aby uzyskać najnowsze informacje, proszę odwiedzić stronę z najnowszymi komunikatami Światowej Organizacji Zdrowia.

P: Gdzie mogę znaleźć dodatkowe informacje na temat epidemii koronawirusa COVID-19?

O: Proszę odwiedzić stronę z najnowszymi komunikatami Światowej Organizacji Zdrowia, na której regularnie publikowane są nowe informacje, wiadomości oraz porady dotczące podróżowania i ochrony przed wirusem.

P: W jaki sposób epidemia koronawirusa wpływa na Ivanti?

O: Jesteśmy przekonani, że Ivanti będzie w stanie świadczyć usługi na najwyższym poziomie także w tym trudnym czasie. W krajach, w których ryzyko zachorowania na COVID-19 jest wysokie, wprowadzono procedury pracy zdalnej, przygotowane są również plany umożliwiające pracę zdalną wszystkim pracownikom wspierającym w przypadku wprowadzenia kwarantanny na poziomie całych państw. Wszystkich pracowników zachęcamy do przestrzegania wytycznych Centrów Kontroli i Prewencji Chorób (CDC) dotyczących pracy i podróży.

P: W jaki sposób epidemia koronawirusa wpływa na łańcuch dostaw Ivanti?

O: Wpływ koronawirusa na łańcuch dostaw Ivanti będzie minimalny. Jesteśmy przekonani, że Ivanti będzie w stanie w dalszym ciągu świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

P: W jaki sposób wpływ epidemii koronawirusa na Ivanti przełoży się na moją organizację?

O: Wszyscy nasi inżynierowie od oprogramowania i usług wsparcia są wyposażeni w narzędzia do zdalnego rozwijania, testowania i wspierania usług, aby zminimalizować wpływ biznesowy na naszych klientów oraz na działalność Ivanti. Jesteśmy w stanie organizować szkolenia z instruktorami online zamiast na miejscu.

P: Czy firma Ivanti jest przygotowana do zapewnienia ciągłości działalności zarówno w krótki, jak i w długim okresie?

O: Tak. Ivanti przygotowało plan pracy zdalnej dla pracowników dostosowany do rozwoju sytuacji. Dzięki temu zapewnimy nieprzerwane wsparcie dla naszych klientów. Jeżeli mają Państwo więcej pytań dotyczących awaryjnego planu BHP Ivanti, prosimy o kontakt z przedstawicielem Ivanti lub na adres e-mail [email protected].

P: W jaki sposób moja organizacja będzie otrzymywać bieżące komunikaty dotyczące wpływu epidemii na Ivanti?

O: Wszyscy nasi klienci będą otrzymywać e-maile informujące o wszystkich zmianach, które mają bezpośredni wpływ na potrzeby biznesowe.

P: Z kim należy się skontaktować, jeżeli mam pytania lub wątpliwości (imię i nazwisko, e-mail, nr telefonu)?

O: Proszę skontaktować się z przedstawicielem Ivanti lub napisać na adres e-mail [email protected] – skrzynka jest sprawdzana codziennie.

P: Z kim należy się kontaktować w sprawie eskalacji?

O: Prosimy o korzystanie z informacji publikowanych w portalu Ivanti Community w sekcjach Profile i Account. Można również zadzwonić na naszą infolinię pod numer +1-888-253-6201, która przekieruje Państwa do odpowiedniej osoby lub zespołu, który udzieli Państwu wszystkich informacji.

P: Z jaką częstotliwością będą wysyłane komunikaty?

O: W miarę aktualizowania dotychczas otrzymywanych informacji zostaną Państwo powiadomieni o zmianach za pośrednictwem e-maila wysłanego do członka/-ów Państwa zespołu wpisanego/-ych do naszej bazy danych. Aktualizacje będą publikowane na blogu Ivanti pod adresem https://www.​ivanti.​com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.

P: Co może zrobić moja organizacja, aby wesprzeć plany i przygotowania w związku z epidemią?

O: Państwa firma może przekazać zaktualizowane procedury i zasady bezpieczeństwa wszystkim pracownikom Ivanti, którzy będą odwiedzać Państwa siedzibę. Chcemy, żeby nasz personel przestrzegał Państwa procedur, co pozwoli nam wspólnie zapewnić zdrowe środowisko pracy.

P: Czy w związku z koronawirusem COVID-19 odwołane zostały jakieś wydarzenia Ivanti?

O: Kilka wydarzeń Ivanti zostało przełożonych w tych częściach świata, w których zachorowań na koronawirusa COVID-19 jest najwięcej. Aktualne informacje na temat wydarzeń ogólnych są dostępne na stronie https://www.ivanti.pl/company/events. Aktualizacje dotyczące Interchange są dostępne na stronie https://interchange.ivanti.com.

P: Czy Ivanti Interchange odbędzie się zgodnie z planem?

O: Biorąc pod uwagę zdrowie nas szystkich, nowe zalecenia CDC dotyczące zebrań nie większych niż 50 osób, stan wyjątkowy w Nevadzie i ogłoszenie zamknięcia całego ośrodka MGM na czas nieokreślony, anulujemy nasze spotkanie na żywo Interchange i Szczyt Przywódców Partnerów 2020 r.

Wiemy, że jest to wydarzenie, na które nasi klienci i partnerzy czekają co roku, i choć jesteśmy zasmuceni anulowaniem, i ciężko pracowaliśmy, aby znaleźć rozwiązanie, które nadal oferowałoby możliwość kontynuacji doskonalenia się w rozwiązaniach Ivanti.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące tego anulowania znajdują się w następującym poście na blogu: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-interchange-2020-cancelled

P: Co mogę zrobić, aby uniknąć zarażenia wirusem?

O: Światowa Organizacja Zdrowia zaleca przestrzeganie podstawowych zasad higieny, takich jak regularne mycie rąk oraz zasłanianie ust i nosa podczas kaszlu lub kichania. WHO zaleca również:

  • Dokładne gotowanie mięsa i jajek
  • Unikanie bliskich kontaktów z osobami wykazującymi objawy chorób dróg oddechowych, np. kaszel lub kichanie
  • Unikanie plucia w miejscach publicznych
  • Jeżeli mają Państwo gorączkę, kaszel i trudności z oddychaniem, należy jak najszybciej zasięgnąć porady lekarza
  • Wyrzucanie zużytych chusteczek higienicznych do zamkniętego kosza niezwłocznie po użyciu
  • Nawet jeżeli na dłoniach nie ma widocznych zabrudzeń, należy dokładnie myć je środkiem dezynfekcyjnym na bazie alkoholu lub wodą z mydłem.

P: Czy Państwa organizacja posiada plan na wypadek pandemii, obejmujący masowe nieobecności w pracy spowodowane przez koronawirusa COVID-19?

O: Ivanti posiada odpowiednie plany, pozwalające na odpowiednie reagowanie na zdarzenia o charakterze epidemicznym, takie jak koronawirus COVID-19. Produkty Ivanti to przede wszystkim oprogramowanie. Nasze zespoły zajmujące się rozwijaniem, testowaniem i wsparciem produktów mają dostęp do wszystkich naszych systemów biznesowych także, gdy pracują z domu. Pozwala nam to zminimalizować wpływ epidemii na codzienną działalność biznesową.

P: Czy w ramach planu na wypadek pandemii Państwa organizacja opracowała strategie obejmujące transfer pracy oraz pracę zdalną?

O: Tak, Ivanti posiada plan pracy zdalnej, który w miarę potrzeby może zostać wdrożony dla wszystkich pracowników. Plan zostanie uruchomiony, aby zapewnić nieprzerwaną dostępność usług wsparcia dla naszych klientów. W razie dodatkowych pytań dotyczących awaryjnego planu BHP Ivanti, proszę skontaktować się z przedstawicielem Ivanti lub napisać na adres [email protected].

P: Czy Państwa organizacja podjęła środki ostrożności w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19?

O: Ivanti podejmuje środki niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy swoich pracowników. Wszystkich pracowników zachęcamy do przestrzegania zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Pracownicy, którzy nie czują się dobrze bez względu na przyczynę, są kierowani do pracy z domu. Dodatkowe informacje są dostępne na naszym blogu dotyczącym koronawirusa na stronie: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.

P: Czy w przypadku, gdy pracownik zostanie narażony na kontakt z koronawirusem, Państwa organizacja podejmuje kroki w celu wysłania tego pracownika na kwarantannę na określony czas?

O: Pracownicy, którzy mogli mieć kontakt z koronawirusem, są proszeni o pozostanie w kwarantannie na okres 14 dni, zgodnie z wytycznymi CDC.

P: Czy obecnie ma to wpływ na dowolną lokalizację Twojej organizacji?

O: Ivanti podjęła kroki w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników. W rezultacie wszystkie globalne biura Ivanti z wyjątkiem biur w Chinach zostaną zamknięte do odwołania.

P: Czy podjęto działania w celu złagodzenia wpływu pandemii na podmioty zewnętrzne, które świadczą usługi wsparcia dla Państwa działalności?

O: Ivanti nie może wypowiadać się w imieniu naszych partnerów zewnętrznych, ale otrzymaliśmy zapewnienie, że wszystkie współpracujące z nami podmioty zewnętrzne podejmują podobne środki ostrożności i przestrzegają zaleceń WHO.