COVID-19: Pytania i odpowiedzi
P: Jaka jest obecna sytuacja związana z koronawirusem COVID-19?
O: Sytuacja związana z obecną epidemią stale się zmienia. Zalecamy odwiedzenie strony Światowej Organizacji Zdrowia z aktualizacjami w celu uzyskania bieżących informacji, wiadomości, porad dotyczących podróży oraz informacji o tym, jak się chronić.
P: Jak na firmę Ivanti wpływa epidemia koronawirusa?
O: Firma Ivanti jest przekonana, że w czasie epidemii jest w stanie utrzymać wysokiej jakości usługi. Procedury pracy zdalnej zostały przyjęte w krajach, w których istnieje wyższe ryzyko narażenia na COVID-19, gotowe są też plany pracy zdalnej dla wszystkich pracowników pomocniczych, jeśli kraje wprowadzą procedury izolacji. Wszystkich pracowników zachęca się do przestrzegania wytycznych amerykańskich Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom (Centers for Disease Control and Prevention - CDC) w odniesieniu do pracy i podróży.
P: Czy firma Ivanti gwarantuje, że wszystkie jej punkty końcowe są skanowane pod kątem luk w zabezpieczeniach, a wszelkie krytyczne lub poważne nieprawidłowości są usuwane w odpowiednim czasie?
O: Tak, firma Ivanti wykorzystuje produkty Endpoint Manager i Ivanti Cloud do zarządzania punktami końcowymi.
P: Wraz z rozwojem pracy zdalnej, w jaki sposób firma Ivanti zapewnia maksymalną widoczność monitorowanych zdarzeń?
O: Zespoły firmy Ivanti ds. IT, Bezpieczeństwa i Operacji spotykają się codziennie i utrzymują ciągłe, otwarte linie komunikacji między sobą, a także z naszymi kluczowymi dostawcami, którzy działają w zakresie systemów IT i zabezpieczeń.
P: W jaki sposób firma Ivanti zapewnia, że jej pracownicy zdalni zachowują czujność w zakresie cyber higieny podczas epidemii COVID-19?
O: Firma Ivanti przeprowadziła dodatkowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa dla pracowników i regularnie wysyła komunikaty dotyczące zmniejszania ryzyka ataków z użyciem inżynierii społecznej.
P: Czy firma jest w stanie zapewnić, że praca zdalna wpływa na bezpieczeństwo przetwarzanych danych?
O: Tak. Dla pracowników zdalnych stosowane są mechanizmy kontroli bezpieczeństwa, aby zapewnić, że bezpieczeństwo danych klientów nie zostanie naruszone.
P: Jak wpływ epidemii COVID-19 na firmę Ivanti wpłynie na moją organizację?
O: Wszyscy nasi inżynierowie ds. oprogramowania i wsparcia technicznego są wyposażeni w funkcje zdalnego rozwijania, testowania i wsparcia oprogramowania, aby zminimalizować wpływ epidemii tak na naszych klientów jak i na samą firmę Ivanti. Jesteśmy w stanie zapewnić szkolenie prowadzone przez instruktora online zamiast na miejscu. Wiele z naszych usług konsultingowych i wdrożeń produktów można również przeprowadzić zdalnie.
P: Jak epidemia koronawirusa wpływa na łańcuch dostaw firmy Ivanti?
O: Łańcuch dostaw firmy Ivanti odnotował minimalny wpływ epidemii koronawirusa i firma jest przekonana o swojej zdolności do utrzymania wysokiej jakości usług.
P: Czy poczyniono przygotowania w celu zapewnienia ciągłości działania zarówno w perspektywie krótko-, jak i długoterminowej?
O: Tak - firma Ivanti ma przygotowany plan umożliwiający pracownikom w miarę potrzeb pracę zdalną. Plany zostaną wprowadzone, w celu zapewnienia naszym klientom bezproblemowego wsparcia. W przypadku innych pytań dotyczących awaryjnego planu bezpieczeństwa i higieny pracy firmy Ivanti, należy skontaktować się z przedstawicielem Ivanti lub wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected].
P: W jaki sposób moja organizacja będzie otrzymywać bieżące komunikaty dotyczące zmian ze strony firmy Ivanti?
O: Do wszystkich naszych klientów z bazy danych będą wysyłane e-maile z informacją o zmianach, które mają bezpośredni wpływ na wszelkie potrzeby biznesowe.
P: Z kim należy się kontaktować w przypadku pytań i wątpliwości (imię i nazwisko, adres e-mail, telefon)?
O: Prosimy o kontakt z Państwa przedstawicielem firmy Ivanti lub o e-mail na adres [email protected], który będzie monitorowany na bieżąco.
P: Z kim należy się kontaktować w przypadku eskalacji?
O: Prosimy o wykorzystanie informacji wymienionych w Społeczności Ivanti (Ivanti Community), w sekcji Profil i konto. Można również zadzwonić na naszą główną linię +1-888-253-6201, aby zostać przekierowanym do właściwej osoby lub zespołu w celu rozwiązania problemu.
P: Jaka będzie częstotliwość komunikatów?
O: W miarę wprowadzeniu zmian w dotychczas otrzymanych informacjach, zostaną Państwo powiadomieni o tych zmianach za pośrednictwem wiadomości e-mail kierowanych do podanych w naszej bazie danych członków zespołu na miejscu. Aktualizacje będą publikowane na blogu firmy Ivanti pod adresem https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.
P: Co moja organizacja może zaoferować, aby pomóc w planowaniu i przygotowaniach firmy Ivanti?
O: Państwa firma może udostępnić dla pracowników firmy Ivanti wizytujących Państwa biura swoją obecną politykę zdrowotną i procedury zdrowotne. Będziemy starali się przestrzegać Państwa procedur, abyśmy mogli wspólnie pracować nad utrzymaniem zdrowego środowiska pracy.
P: Czy firma Ivanti ma plan na wypadek pandemii, takiej jak COVID-19, aby zareagować w sytuacji masowej absencji i wrócić do działania?
O: Firma Ivanti ma plany reagowania na wydarzenia, takie jak epidemia COVID-19. Większość produktów firmy Ivanti to oprogramowanie, a nasze zespoły inżynieryjne/programistyczne, testowe i wsparcia mają dostęp do wszystkich naszych standardowych systemów biznesowych, nawet podczas pracy w domu. Pomaga to zminimalizować wpływ epidemii na nasze codzienne praktyki biznesowe.
P: Czy w ramach planu pandemii firma Ivanti ma strategie, które obejmują transfer pracy i możliwości pracy zdalnej?
O: Tak - firma Ivanti ma gotowy do wdrożenia, w miarę potrzeb, plan pracy zdalnej dla wszystkich pracowników. Plany zostaną wprowadzone, w celu zapewnienia naszym klientom bezproblemowego wsparcia. W przypadku innych pytań dotyczących awaryjnego planu bezpieczeństwa i higieny pracy firmy Ivanti, należy skontaktować się z przedstawicielem Ivanti lub wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected].
P: Czy firma Ivanti podjęła środki ostrożności, aby złagodzić rozprzestrzenianie się COVID-19?
O: Firma Ivanti wdraża środki ostrożności, aby zapewnić bezpieczeństwo i zdrowie swoich pracowników. Zachęcamy wszystkich pracowników do przestrzegania wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Większość naszych pracowników pracuje zdalnie, a osoby, które nie czują się dobrze, proszone są o pracę w domu. Dodatkowe informacje można znaleźć na naszym blogu "Koronawirus", który można znaleźć tutaj: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.
P: Czy w przypadku pracowników, którzy mogli być narażeni na kontakt z koronawirusem, w firmie Ivanti podjęto kroki w celu poddania ich kwarantannie na określony czas?
O: Pracownicy, którzy mogli być narażeni na koronawirusa, zostali poproszeni o poddanie się kwarantannie przez okres 14 dni zgodnie z wytycznymi CDC.
P: Czy obecnie ma to wpływ na lokalizację placówek firmy Ivanti?
O: Firma Ivanti podjęła kroki w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników. W rezultacie biura Ivanti zostaną ponownie otwarte w oparciu o lokalne zalecenia i dyrektywy rządowe. Bezpieczeństwo pozostaje najwyższym priorytetem, dlatego ponowne otwarcie każdego biura zostanie przeprowadzone ostrożnie i zgodnie z lokalnym planem ponownego otwarcia.
P: Czy podjęto kroki w celu wyeliminowania wynikających z pandemii potencjalnych problemów związanych z firmami zewnętrznymi?
O: Chociaż firma Ivanti nie może odpowiadać w imieniu żadnego z naszych partnerów zewnętrznych, zapewniono nas, że nasi partnerzy podejmują podobne środki ostrożności i postępują również zgodnie z wytycznymi WHO. Firma Ivanti rozmawiała z kluczowymi dostawcami, aby upewnić się, czy są oni w stanie dostarczać odpowiedni poziom usług podczas pandemii.
P: Czy jakiekolwiek wydarzenia w firmie Ivanti zostały odwołane z powodu koronawirusa COVID-19?
O: Odnotowano kilka wydarzeń firmy Ivanti, które zostały przełożone w obszarach świata, które zostały najbardziej dotknięte koronawirusem COVID-19. Aktualizacje dotyczące tych wydarzeń ogólnych można znaleźć pod adresem https://www.ivanti.pl/company/events. Aktualizacje dotyczace Ivanti Interchange można znaleźć pod adresem https://interchange.ivanti.com/.
P: Czy odwołano Ivanti Interchange?
O: Biorąc pod uwagę nowe zalecenia CDC dotyczące zgromadzeń nie więcej niż 50 osób, stan wyjątkowy w Nevadzie oraz ogłoszenie o nieokreślonym czasie zamknięcia MGM Resort, odwołujemy nasze wydarzenie Interchange na żywo i szczyt Partner Leadership Summit na 2020 rok.
Wiemy, że jest to wydarzenie, na które nasi klienci i partnerzy z niecierpliwością czekają każdego roku i choć jesteśmy zasmuceni koniecznością jego odwołania, to ciężko pracowaliśmy, aby znaleźć rozwiązanie, które zaoferuje możliwość doskonalenia opanowania rozwiązań firmy Ivanti.
Na najczęściej zadawane pytania dotyczące odwołania tego wydarzenia odpowiadamy w poniższym poście na blogu: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-interchange-2020-cancelled