Wyjątkowe doświadczenia pracowników zaczynają się od działu IT.

W czasach, gdy technologia jest obecna w każdym momencie dnia pracy, dział IT jest na równi z działem kadr odpowiedzialny za doświadczenia pracowników. Wzmocnij pozycję użytkowników końcowych i wesprzyj swój zespół IT dzięki inteligentnemu wykorzystaniu sztucznej inteligencji i automatyzacji.

Presja

Nie chodzi tylko o optymalizację świadczenia usług. Wraz z nadejściem masowej rezygnacji z pracy, firmy w końcu zaczęły postrzegać doświadczenie pracowników jako czynnik zwiększający wartość ich działalności — a dział IT jest pod presją, aby to zapewnić.

Produktywne doświadczenia

W systemie Everywhere Workplace dział IT musi dbać o produktywność pracowników, niezależnie od tego, gdzie pracują.

Doświadczenia kontekstualne

Pracownicy oczekują bezproblemowego dostępu do narzędzi na wszystkich swoich urządzeniach, podobnie jak w przypadku aplikacji, z których korzystają w życiu prywatnym — a także całodobowego dostępu do pomocy technicznej.

Bezpieczne doświadczenia

Pracownicy chcą mieć możliwość wygodnego korzystania z dowolnego urządzenia — zarówno firmowego, jak i osobistego — podczas gdy dział IT dba o ich bezpieczeństwo.

Nadszedł czas, aby dział IT przejął inicjatywę.

IT ma do odegrania kluczową rolę w zapewnieniu satysfakcji i zatrzymaniu pracowników.

Zrób więcej. Wspieraj IT.

Jeśli kluczem do sukcesu są wyjątkowe doświadczenia pracowników i inteligentnie wdrożona automatyzacja, zespół IT może zrobić więcej.

Stwórz lepsze doświadczenia.

Dostarczaj pracownikom doskonałych doświadczeń już od pierwszego dnia pracy, niezależnie od tego, czy są w biurze, pracują zdalnie, czy w systemie hybrydowym. Zapewnienie spójnych usług IT i LOB w całej firmie oraz udowodnienie, że IT jest wiarygodnym, godnym zaufania partnerem.

Usprawnienie reakcji i proaktywne rozwiązywanie problemów.

Rozwiązuj problemy, zanim dostrzegą je pracownicy — zwłaszcza powtarzalne i prozaiczne zadania, takie jak poprawianie wydajności przeglądarki. A w przypadku problemów, których nie można rozwiązać samodzielnie, należy korzystać z automatyzacji, takiej jak wirtualni asystenci lub automatyczne rekomendacje, aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów i zwiększyć szybkość reakcji działu IT.

Optymalizacja kosztów i zasobów.

Rób więcej za mniej. Samonaprawa nie tylko poprawia szybkość reakcji, ale także obniża koszty dzięki lepszemu wykorzystaniu zasobów. Bądź na bieżąco dzięki zaawansowanym sprawozdaniom i panelom nawigacyjnym.

Spraw, aby ryzyko było bardziej widoczne.

Zrozumienie i zmniejszenie narażenia na ryzyko — bez negatywnego wpływu na doświadczenia pracowników. Proaktywne zarządzanie ryzykiem i zapewnienie zgodności z przepisami bez rezygnacji z wydajności na rzecz bezpieczeństwa.

Shift left — zwiększenie poziomu doświadczenia

Shift left czyli wczesne testowanie zmniejsza ilość interwencji i specjalizacji związanych z rozwiązywaniem problemów. Najważniejszy cel: wykrywanie i rozwiązywanie problemów, zanim ktokolwiek — użytkownik końcowy lub informatyk — będzie zmuszony wziąć udział w ich rozwiązywaniu.

W miarę postępów w zakresie shift left i przechodzenia od tradycyjnego helpdesku, przez zarządzanie usługami wspomagane automatyzacją, po proaktywne rozwiązywanie problemów za pomocą automatyzacji, poprawisz jakość usług i zyskasz pochlebne opinie pracowników — w tym analityków IT, którzy wreszcie będą mogli przestać tracić czas na ręczne resetowanie haseł.

Przechodzenie na wyższy poziom nie tylko sprawia, że pracownicy są zadowoleni. Zadowolenie pracowników ma bezpośredni wpływ na wydajność i zatrzymanie pracowników w firmie, co przekłada się również na poprawę wyników finansowych.

Gdzie się znajdujesz na krzywej w zakresie doświadczenia pracowników?

A co ważniejsze — co będzie potrzebne, aby osiągnąć kolejny poziom?

Wiesz dlaczego. Wiesz, jak. Czy wiesz, jak to zrobić?

Rozwiązania w zakresie zarządzania usługami

Zapewnij pracownikom doskonałe doświadczenia i wyniki biznesowe.

Rozwiązania w zakresie ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi

Zarządzaj i dostarczaj optymalne doświadczenia na wszystkich typach urządzeń — wszędzie.

Rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa

Chroń swoją firmę za pomocą możliwie najskuteczniejszej bariery przed zagrożeniami.

Ivanti Neurons

Wzmocnij pozycję swojego zespołu, aby mógł rozwiązywać problemy — zanim Ty ich doświadczysz.

Nie ma potrzeby zakłócania pracy użytkownika końcowego i jego codziennych zajęć. Zapewniamy mu lepszą jakość życia. Jesteśmy dumni z tego, że jako bank społecznościowy chcemy zapewniać pracownikom i klientom tego rodzaju społecznościowe rozwiązania. Właśnie to pragniemy osiągnąć dla siebie i dla innych.

Wykonaj kolejny krok

Zobacz, jak automatyzacja może podnieść jakość świadczonych usług, sprawić, że Twój zespół zyska więcej czasu, a pracownicy będą Cię uwielbiać.