Nasze zintegrowane podejście do zarządzania usługami i zasobami informatycznymi pozwala zwiększyć wydajność personelu, podnieść jakość danych i usprawnić świadczenie usług nie tylko informatycznych. Jednocześnie ułatwia konsolidację dostawców i narzędzi nawet w obliczu stale rosnących wymagań.
Dokładniejsza analiza. Lepsze wyniki.
Zarządzanie usługami
Nowoczesne świadczenie usług informatycznych i nie tylko.
Zarządzanie zasobami informatycznymi
Zarządzanie zasobami informatycznymi i ich optymalizacja od momentu zakupu do likwidacji.
Optymalizacja licencji na oprogramowanie
Śledzenie efektywności wykorzystania licencji, zapewnienie zgodności z przepisami i odzyskiwanie nieużywanego oprogramowania.
Optymalizacja licencji SAP
Kontrola kosztów licencji SAP i stała gotowość na audyt SAP.
Automatyzacja funkcji głosowych
Integracja infrastruktury telefonicznej ze środowiskiem zarządzania usługami informatycznymi.
Samonaprawa
Platforma hiper-automatyzacji do samonapraw, samozabezpieczenia i samoobsługi do stosowania w chmurach i w urządzeniach końcowych.
Raportowanie IT
Twórz piękne raporty dotyczące danych IT dla prawie każdego używanego narzędzia IT.
Automatyzacja end to end
Automatyzuj procesy w różnych systemach informatycznych.
Doskonalenie środowiska usług informatycznych i nie tylko
Nasze rozwiązania automatyzują procesy informatyczne i biznesowe, w tym zarządzanie wnioskami, problemami, zmianami i zasobami, a także wzbogacają je o nowoczesne, wielokanałowe środowisko samoobsługowe. Bardziej szczegółowe analizy działań, usług i związanych z nimi zasobów pozwalają zidentyfikować obszary, w których możliwe jest usprawnienie i zoptymalizowanie świadczenia usług dla działów IT i innych.

Doskonalsze środowisko usług i lepsze wyniki
Usprawnienie środowiska usług. Lepsze wyniki działu IT, użytkowników i całej firmy.
Hiperautomatyzacja wspierająca szybki wzrost, rosnącą złożoność oraz personel zróżnicowany pod względem wieku i doświadczenia umożliwia aktywne użycie funkcji samonaprawy, automatycznego zabezpieczania urządzeń oraz samoobsługi użytkowników w sposób przewidywalny i ciągły.
Automatyzacja przetwarzania wniosków o oprogramowanie i łączenie czynności wykonywanych ręcznie.
Automatyzacja i transformacja zarządzania usługami działów innych niż IT, w tym zarządzanie usługami kadrowymi.
Zarządzanie zasobami informatycznymi i ich optymalizacja w trakcie całego cyklu życia pozwalają zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.
Standaryzacja procesów, przepływów pracy i działań pozwala na bardziej wydajne i skuteczne świadczenie usług.
Pełne wykorzystanie możliwości zasobów oprogramowania i sprzętu w organizacji.