ITSM — ZARZĄDZANIE POZIOMEM ŚWIADCZENIA USŁUGKonsekwentne przekraczanie wymagań umów SLA
Poznaj pięć sposobów modernizowania działania usług informatycznych.

MAKSYMALNA NIEZAWODNOŚĆ
Przeczytaj ten raport na temat maksymalizacji niezawodności środowiska IT przez automatyzację usług.
Oczaruj użytkowników
Zobacz, jak możesz przekroczyć oczekiwania klientów
Oprogramowanie Ivanti Service Manager udostępnia scentralizowaną konsolę zarządzania umożliwiającą projektowanie, tworzenie i monitorowanie umów serwisowych w całym cyklu ich życia. Dzięki możliwości zarządzania powiązanymi działaniami i komunikacją zespoły mogą podejmować odpowiednie kroki w przypadku usług, których poziom jakości nie spełnia oczekiwań. Pozwala to obniżyć koszty zgodności z umowami SLA z jednoczesną poprawą jakości usług. Analiza SLM prowadzi do zwiększenia zadowolenia klientów i umożliwia zarządzanie kosztami. Efektem jest dokładniejsze definiowanie oczekiwań klientów i łatwiejsze ich spełnianie.

Użytkownicy uwielbiają nowy system Ivanti. Menedżerowie są zachwyceni, że wszystkie potrzebne informacje mogą odczytać z łatwych w użyciu tablic wskaźników i raportów.
Candice Peacockmenedżer informatycznego centrum obsługi