ITSM — ZARZĄDZANIE DOSTĘPNOŚCIĄWykorzystaj lepiej swój czas

PRZYSZŁOŚĆ ITSM

Przeczytaj raport na temat przyszłości ITSM.

Dowiedz się, jak automatyzacja usług pomaga zapewnić działanie systemów.

MODERNIZACJA ZARZĄDZANIA USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI

Poznaj pięć sposobów aktualizowania działania usług.

Przejmij ponownie kontrolę

Niech czas będzie po Twojej stronie

Dzięki oprogramowaniu Ivanti Service Manager czas znów jest po Twojej stronie. Możliwość przeglądania zdarzeń, które występowały w wybranych okresach, ułatwi podejmowanie decyzji o konieczności wymiany sprzętu, instalacji nowych urządzeń lub o przeprojektowaniu usług, by jeszcze lepiej spełniały wymagania w zakresie dostępności. Możesz śledzić średni czas bezawaryjnej pracy (MTBF) oraz średni czas naprawy (MTTR) zasobów i usług, jak również tworzyć raporty dostępności usług w odniesieniu do umów o gwarantowanym poziomie świadczenia usług.

Po usprawnieniu usług zadowolenie naszych klientów osiąga średnio poziom 99,8% w każdym kwartale.
Terese Birnbaummenedżer serwisdesku korporacyjnego

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko