ITSM — ZARZĄDZANIE INCYDENTAMISzybsze rozwiązywanie incydentów skraca przestoje w pracy

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ

Rozwiązanie ITSM zwiększa strategiczną wartość firmy.

Przeczytaj raport na temat maksymalizacji sprawności przez automatyzację usług.

LEPSZA OBSŁUGA KLIENTA

Zobacz, jak to zrobili w Priory Group

Każda chwila jest cenna

Szybsze rozwiązywanie problemów zwiększa wydajność

Dzięki zaawansowanym funkcjom zarządzania incydentami, zarządzania zadaniami oraz rozwiązywania problemów oprogramowanie Ivanti Service Manager ułatwia rejestrowanie i identyfikowanie incydentów, jak również reagowanie na wnioski o usługi zgłaszane w organizacji. Sprawniejsza reakcja na incydenty wynikająca z automatyzacji procesów ich obsługi oraz z usprawnienia komunikacji pozwala szybko rozpoznawać problemy informatyczne i przywracać działanie usług. Narzędzia kompleksowej analizy incydentów pozwalają ocenić skuteczność serwisdesku.

Przejście na rozwiązanie Ivanti w chmurze pozwoliło nam zaoszczędzić baaardzo dużo czasu.
Jeanna Reedymenedżer ds. technologii informacyjnych i obsługi użytkowników

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko