ITSM — ZARZĄDZANIE PROBLEMAMIAktywna ochrona wydajności

RAPORT FIRMY GARTNER

Magiczny kwadrant Gartnera w dziedzinie narzędzi do zarządzania usługami informatycznymi.

Przeczytaj raport na temat maksymalizacji sprawności przez automatyzację usług.

LEPSZA OBSŁUGA KLIENTA

Zobacz, jak to zrobili w Priory Group

Udoskonalone zarządzanie usługami

Teraz możesz szybciej rozwiązywać problemy

Oprogramowanie Ivanti Service Manager pozwala z wyprzedzeniem korygować lub minimalizować wpływ problemów na działalność biznesową. Szczegółowe informacje o znanych problemach oraz narzędzia do analizy incydentów i innych danych w celu identyfikacji trendów umożliwiają szybsze wykrywanie przyczyn źródłowych pojawiających się trudności. Pełny dostęp do danych, zachodzących między nimi relacji oraz związanych z nimi procesów ułatwia zrozumienie źródła problemu i szybkie jego rozwiązanie przez serwisdesk.

Dzięki partnerstwu z Ivanti tysiące użytkowników narzędzi informatycznych mogą spokojnie pracować, a nasze zespoły informatyczne są wreszcie zadowolone.
John Irelanddyrektor ds. obsługi klienta

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko