ITSM — SAMOOBSŁUGACentrum obsługi użytkowników, które jest zawsze otwarte

USPRAWNIONE USŁUGI

Przeczytaj, jak radykalnie udało się usprawnić świadczenie usług w QUT

Poznaj pięć sposobów modernizowania działania usług informatycznych.

RAPORT ANALITYKÓW

Zapoznaj się z raportem o Przyszłości ITSM.

Pomoc na wyciągnięcie ręki

Pozwól użytkownikom pomóc sobie samym

Oprogramowanie Ivanti Service Manager umożliwia klientom wewnętrznym oraz zewnętrznym zgłaszanie i śledzenie wniosków za pośrednictwem samoobsługowego narzędzia internetowego — mają dostęp do serwisdesku codziennie przez całą dobę. Łatwa integracja z korporacyjnym serwisem internetowym lub portalem pracowniczym oraz pełna obsługa urządzeń przenośnych sprawiają, że użytkownicy zawsze wiedzą, dokąd zwrócić się o pomoc i to bez względu na to, gdzie się znajdują.

Ivanti Self Service ułatwia klientom tworzenie zgłoszeń — niektórzy nie lubią telefonować do helpdesku.
Carmela Hokierownik serwisdesku

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko