ITSM — ZARZĄDZANIE POZIOMEM ŚWIADCZENIA USŁUGKonsekwentne przekraczanie wymagań umów SLA

PRZYSZŁOŚĆ ITSM

Przeczytaj raport na temat przyszłości ITSM.

Poznaj pięć sposobów modernizowania działania usług informatycznych.

MAKSYMALNA NIEZAWODNOŚĆ

Przeczytaj ten raport na temat maksymalizacji niezawodności środowiska IT przez automatyzację usług.

Oczaruj użytkowników

Zobacz, jak możesz przekroczyć oczekiwania klientów

Oprogramowanie Ivanti Service Manager udostępnia scentralizowaną konsolę zarządzania umożliwiającą projektowanie, tworzenie i monitorowanie umów serwisowych w całym cyklu ich życia. Dzięki możliwości zarządzania powiązanymi działaniami i komunikacją zespoły mogą podejmować odpowiednie kroki w przypadku usług, których poziom jakości nie spełnia oczekiwań. Pozwala to obniżyć koszty zgodności z umowami SLA z jednoczesną poprawą jakości usług. Analiza SLM prowadzi do zwiększenia zadowolenia klientów i umożliwia zarządzanie kosztami. Efektem jest dokładniejsze definiowanie oczekiwań klientów i łatwiejsze ich spełnianie.

Użytkownicy uwielbiają nowy system Ivanti. Menedżerowie są zachwyceni, że wszystkie potrzebne informacje mogą odczytać z łatwych w użyciu tablic wskaźników i raportów.
Candice Peacockmenedżer informatycznego centrum obsługi

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko