ITSM — AUTOMATYZACJA FUNKCJI GŁOSOWYCHUsprawnienie obsługi dzwoniących

MODERNIZACJA ZARZĄDZANIA USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI

Poznaj pięć sposobów aktualizowania działania usług informatycznych.

Dowiedz się, jak można usprawnić obsługę dzwoniących

ZWIĘKSZ EFEKTYWNOŚĆ

Zobacz, jak skalowanie i dostosowanie może prowadzić do zwiększenia wartości

Inteligentne podejście

Więcej rozwiązanych problemów już podczas pierwszego zgłoszenia

System Ivanti Service Manager umożliwia integrację istniejącej infrastruktury telefonicznej ze środowiskiem centrum obsługi informatycznej, zapewniając inteligentne kierowanie połączeń, zintegrowany system odpowiedzi głosowych, głosową samoobsługę, okna ekranowe i funkcje zarządzania połączeniami. Wyposażenie zespołu ds. usług informatycznych w zautomatyzowane funkcje głosowe pozwala zwiększyć zadowolenie klientów dzięki poprawie wskaźników rozwiązywania problemów już przy pierwszym zgłoszeniu oraz dzięki lepszej obsłudze połączeń.

Chcemy też zintegrować nasz system z systemem telefonicznym, żeby możliwe było przyjmowanie zgłoszeń poza normalnymi godzinami pracy.
Jan Windelskierownik projektu

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko