ITSM — AUTOMATYZACJA PRZEPŁYWÓW PRACYMniej rutynowych czynności pozwala na większą innowacyjność

MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ

Przeczytaj raport na temat zwiększania sprawności dzięki automatyzacji usług.

Poznaj pięć sposobów modernizowania działania usług informatycznych.

USPRAWNIONE USŁUGI

Przeczytaj, jak radykalnie udało się usprawnić świadczenie usług w QUT

Automatyzacja nadmiarowych zadań

Podniesienie jakości usług przy jednoczesnym obniżeniu kosztów

Dzięki wyposażonemu w interfejs przeciągania i upuszczania Projektantowi przepływu pracy usług automatyzacji systemu Ivanti Service Manager właściciele usług i menedżerowi biznesowi mogą dostosowywać oraz projektować własne przepływy pracy i procesy, a także nimi sterować. Wstępnie zdefiniowane bloki przepływów pracy integracji łatwo integrują się z zewnętrznymi systemami i źródłami danych, zapewniając pracownikom technicznym i użytkownikom stały dostęp do ważnych informacji.

W systemie Ivanti można modelować dowolne przepływy pracy. Wyszkoliliśmy pewną liczbę pracowników i możemy je teraz dostosowywać we własnym zakresie.
Peter De Bruynemenedżer ds. usług zarządzanych

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko