POTRZEBUJĘ... dodać obsługę funkcji głosowych do aplikacji.

SPECYFIKACJA PRODUKTU

Poznaj przyczyny stojące za wdrożeniem funkcji głosowych za pomocą aplikacji Speakeasy.

Zobacz, jak głos może podnieść doskonałą wartość Twojego zamówienia.

POWIEDZ „PRODUKTYWNOŚĆ”

Technologie głosowe pozwalają ujawnić ukrytą wartość operacji magazynowych.

GŁOS A WSKAŹNIKI WYDAJNOŚCI

Popraw wskaźniki wydajności dzięki aplikacji Speakeasy

Trudno jest rok po roku zwiększać produktywność pracowników o 5% albo nawet więcej. Niektórzy już w przeszłości rozważali wykorzystanie funkcji głosowych. Zwykle jednak koszty były zbyt duże. A czasem po prostu nic nie działało.  

Dobra wiadomość jest taka, że obsługa funkcji głosowych bardzo się rozwinęła. Nic straconego. Można spróbować jeszcze raz. Wyniki mogą całkowicie zmienić sposób działania.  

Korzyści z użycia funkcji głosowych to wolne ręce i swobodny wzrok.   Wystarczy chodzić i mówić.  

Aplikacje obsługiwane głosem zwiększają produktywność pracowników magazynu

Każda firma chce zwiększać wydajność i ograniczać koszty. Pytanie jednak, jak to osiągnąć? Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie obsługiwanych za pomocą głosu aplikacji firmy Ivanti (dawniej Wavelink). W wielu magazynach największą przeszkodą w podnoszeniu wydajności jest bezproduktywne przemieszczanie się. Jeśli pracownik może w trakcie pracy mówić i chodzić jednocześnie, jego wydajność się poprawia.  

OGRANICZENIE SZKOLENIA
Szkolenie właściwie nie jest potrzebne. Jeśli pracownicy umieją mówić, mogą korzystać z aplikacji Speakeasy. I to tyle na ten temat.
SELEKTYWNE WYKORZYSTANIE FUNKCJI GŁOSOWYCH
Funkcje głosowe są częścią rozwiązania do pozyskiwania danych na różne sposoby. Uzupełnienie skanowania kodów kreskowych czy wprowadzania znaków za pomocą klawiatury o funkcje głosowe pozwala zoptymalizować proces zbierania danych.
UZUPEŁNIENIE ISTNIEJĄCYCH ROZWIĄZAŃ FUNKCJAMI GŁOSOWYMI
Dodanie funkcji głosowych do istniejących aplikacji telnet i aplikacji internetowej jest proste. Co więcej, nie ma żadnej potrzeby, by modyfikować aplikacje hosta (WMS, ERP itp.).
SZYBKI ZWROT Z INWESTYCJI
Niski koszt, prosta implementacja i krótkie szkolenie sprawiają, że zainwestowane pieniądze szybko się zwracają. Niektórzy z naszych klientów uzyskali dodatni zwrot z inwestycji po mniej niż 90 dniach.
BRAK POTRZEBY INWENTARYZACJI
Niektóre magazyny przeprowadzają za każdym razem niemal 100% inwentaryzację. Dzięki skanowaniu i funkcjom głosowym można uniknąć prawie wszystkich inwentaryzacji. To olbrzymia oszczędność czasu. (W firmie Toshiba oszczędności czasu osiągnęły 25%).
PRACA KIEROWANA GŁOSEM
Istniejące aplikacje mogą za pomocą głosu przekazywać pracownikom instrukcje dotyczące kolejnych czynności do wykonania, a pracownicy mogą głosem wprowadzać dane. Głos przyspiesza pracę z ekranem i klawiaturą.
ZNACZNE ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI
Wydajność zwiększy się tak bardzo, że konieczne będzie ponowne wyznaczenie celów. Nie trzeba się zatrzymywać, by odczytać treść ekranu, zeskanować informacje i znowu coś przeczytać. Wystarczy iść i mówić. To się nazywa praca w ruchu.
SZYBKA IMPLEMENTACJA
Wielu naszych największych klientów miało obawy co do szybkości wdrożenia funkcji głosowych. Dzięki rozwiązaniu firmy Wavelink wdrożenie trwa średnio 30 dni, a czasami mniej.

Przykładem może być firma Toshiba. Uzyskane przez nią oszczędności to 500 000 USD.

BARDZO NAS CIESZY, gdy klienci opowiadają, jak proste było wdrożenie aplikacji Speakeasy i jakie przyniosło to oszczędności. Pracownicy firmy Toshiba przyznali, że przed wdrożeniem aplikacji Speakeasy proces był niesprawny i zajmował dużo czasu. Urządzenia używane w dwuetapowym procesie kompletacji były ciężkie, a dane trzeba było wprowadzać za pomocą klawiatury. Pracownicy musieli fizycznie skanować kody kreskowe i wpisywać dane. Każde zamówienie zajmowało o 25% więcej czasu niż potrzeba. Zaczęli się więc rozglądać za rozwiązaniem głosowym. Zajęło to dużo czasu, ale w końcu znaleźli aplikację Speakeasy.  

Speakeasy
Głos został oddany pracownikom.
Obsługa funkcji głosowych.
Velocity
Unowocześniona aplikacja telnet i aplikacja internetowa dla urządzeń z systemem Android.

Korzyści z funkcji głosowych w magazynie

Nie chodzi o to, by dodać funkcje głosowe, bo to fajne, zabawne albo inne. Funkcje głosowe trzeba dodać, gdyż pozwalają obniżyć koszty i zwiększyć produktywność pracowników.  

Gromadzenie danych

Proces gromadzenia danych przez skanowanie kodów kreskowych i RFID oraz wprowadzanie danych za pomocą klawiatury można uzupełnić funkcjami przekształcania mowy na tekst i tekstu na mowę. A efekt końcowy? Słowo staje się ciałem. Ciałem mierzalnym. Ciałem, które oznacza oszczędność czasu i pieniędzy.  

Funkcje głosowe w starych i nowych narzędziach

Funkcje głosowe można dodać do istniejącej aplikacji telnet lub aplikacji internetowej na urządzeniach z systemem Windows Mobile lub wprowadzić podczas wdrażania nowych urządzeń z systemem Android.

Nie trzeba kupować oprogramowania pośredniego ani specjalnych interfejsów

Aplikacja Speakeasy umożliwia wykorzystanie interfejsu aplikacji mobilnych do systemu hosta, co eliminuje konieczność korzystania z drogiego oprogramowania dodatkowego.  

Niezależność połączeń

Aplikacja Speakeasy wykorzystuje funkcje głosowe dostępne w urządzeniach, dlatego do obsługi kodowania i dekodowania głosu nie jest potrzebne połączenie z serwerem. Wielu klientów przyznaje, że poprzednio przyczyną rezygnacji z użycia funkcji głosowych były wymagania dotyczące przepustowości i serwerów. Te problemy obecnie nie występują.  

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ DZIĘKI OBSŁUDZE FUNKCJI GŁOSOWYCH

SKORZYSTAJ Z JAZDY PRÓBNEJ