Potrzebuję...zautomatyzować wnioski o oprogramowania

MNIEJSZE OBCIĄŻENIE DZIAŁU IT I WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI UŻYTKOWNIKÓW

Użytkownicy nie zgłaszają się już do serwisdesku. Próbują rozwiązywać swoje problemy samodzielnie.

Optymalizacja wydatków i odzyskiwanie licencji.

ivanti service catalog screenshot

MAKSYMALNA SPRAWNOŚĆ

Dzięki automatyzacji procesów można przyspieszyć świadczenie usług i zmniejszyć koszty.

Ujednolicone zarządzanie usługami informatycznymi, zasobami i punktami końcowymi

Maksymalna sprawność operacyjna, poprawa jakości świadczenia usług i lepsza zgodność z obowiązującymi przepisami przy jednoczesnej optymalizacji kosztów

Użytkownicy nie zgłaszają się już do serwisdesku, tylko próbują rozwiązywać swoje problemy samodzielnie. Nie chodzi jednak o to, by użytkownicy unikali działu IT, ale by ujednolicona obsługa informatyczna zwiększyła ich możliwości. Pełna automatyzacja obsługi wniosków o oprogramowanie z użyciem aplikacji do samoobsługi, wykorzystanie zintegrowanych przepływów pracy zatwierdzania i sprawdzania zgodności licencji oraz możliwość odzyskiwania nieużywanych licencji pozwalają zoptymalizować wydatki na oprogramowanie oraz automatycznie wdrażać oprogramowanie na urządzeniach użytkowników. To właśnie oznacza współdziałanie procesów zarządzania usługami informatycznymi, zarządzania zasobami informatycznymi oraz zarządzanie punktami końcowymi na korzyść użytkowników.

ivanti service catalog screenshot

Od wielu organizacji informatycznych oczekuje się wydajnego świadczenia usług o coraz wyższej jakości za coraz niższą cenę.

Droga do tego celu prowadzi przez integrację danych pochodzących z różnych źródeł, ograniczanie czynności wykonywanych ręcznie i służących jedynie przenoszeniu danych z miejsca na miejsce, eliminowanie przestojów oraz zwiększenie możliwości użytkowników. W tym tkwi siła ujednoliconej obsługi informatycznej Ivanti.

Automatyzacja procesów zmian i wdrażania
Standaryzacja wdrażania pozwala zmniejszyć liczbę błędów dzięki w pełni zautomatyzowanym, bezobsługowym procesom wyposażania.
Optymalizacja wydatków na oprogramowanie
Możliwość odzyskiwania nieużywanych licencji ułatwia optymalizowanie wydajności i kosztów z gwarancją spełniania wymogów zgodności z licencjami.
Automatyzacja wniosków o oprogramowanie
Przyspieszenie dostarczania usług informatycznych i zwiększenie ogólnej wydajności biznesowej.
Zwiększenie możliwości użytkowników przez samoobsługę
Dostęp do firmowego portalu samoobsługowego pozwala użytkownikom biznesowym na składanie wniosków o usługi oraz rozwiązywanie napotkanych problemów.
Eliminowanie silosów technologicznych
Ujednolicenie obszarów obsługi informatycznej prowadzi do usprawnienia procesów biznesowych w całej organizacji.
Rozwiązywanie problemów biznesowych, a nie tylko informatycznych
Do obsługi zadań i procesów o kluczowym znaczeniu dla firmy wykorzystuje się usługi IT, a nie tylko oprogramowanie, sprzęt, pamięć masową i oprogramowanie pośredniczące.

Doświadcz innowacji

Połączenie modułów funkcjonalnych zarządzania usługami IT, zarządzania zasobami informatycznymi i zarządzania punktami końcowymi w specjalizowanych, ujednoliconych systemach informatycznych ułatwia rozwiązanie konkretnych problemów biznesowych.

Service Manager
Modernizacja świadczenia usług informatycznych i nie tylko
License Optimizer
Optymalizacja wydajności zasobów oprogramowania, odzyskiwanie nieużywanych licencji, zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i unikanie nadmiernych wydatków.
Unified Endpoint Manager
Kompleksowe i ujednolicone zarządzanie punktami końcowymi dla wszystkich urządzeń użytkowników.
[podsumowanie produktu]

Potęga ujednoliconej obsługi informatycznej

Ujednolicenie zarządzania usługami informatycznymi, zarządzania zasobami oraz zarządzania punktami końcowymi pozwala organizacjom IT osiągnąć więcej przy jednoczesnej minimalizacji kosztów i nakładów związanych z administrowaniem — bezpośrednim efektem są większe korzyści dla firmy.

Optymalizacja kosztów

Możliwość odzyskiwania nieużywanych licencji pozwala zoptymalizować wydajność i koszty związane z istniejącymi zasobami informatycznymi.

Zapewnienie zgodności z licencjami

Zmniejszenie ryzyka niezgodności z przepisami oraz wykorzystanie procesów zatwierdzania i kontroli licencji.

Poprawa jakości świadczenia usług

Samoobsługa to droga do zwiększenia zadowolenia i produktywności klientów przy jednoczesnym zwiększeniu swobody działania informatycznego serwisdesku.

Maksymalizacja sprawności operacyjnej

Automatyzacja wniosków o usługi i oprogramowanie oraz powiązanie różnych czynności ręcznych w przepływach pracy prowadzą do zwiększenia sprawności i obniżenia kosztów operacyjnych.

Potęga ujednoliconej obsługi informatycznej

Zarządzanie usługami informatycznymi, zasobami i punktami końcowymi