
Zobacz, jak to działa
Maksymalna sprawność
Ujednolicone zarządzanie usługami informatycznymi, zasobami i punktami końcowymi
Maksymalna sprawność operacyjna, poprawa jakości świadczenia usług i lepsza zgodność z obowiązującymi przepisami przy jednoczesnej optymalizacji kosztów
Użytkownicy nie zgłaszają się już do serwisdesku, tylko próbują rozwiązywać swoje problemy samodzielnie. Nie chodzi jednak o to, by użytkownicy unikali działu IT, ale by ujednolicona obsługa informatyczna zwiększyła ich możliwości. Pełna automatyzacja obsługi wniosków o oprogramowanie z użyciem aplikacji do samoobsługi, wykorzystanie zintegrowanych przepływów pracy zatwierdzania i sprawdzania zgodności licencji oraz możliwość odzyskiwania nieużywanych licencji pozwalają zoptymalizować wydatki na oprogramowanie oraz automatycznie wdrażać oprogramowanie na urządzeniach użytkowników. To właśnie oznacza współdziałanie procesów zarządzania usługami informatycznymi, zarządzania zasobami informatycznymi oraz zarządzanie punktami końcowymi na korzyść użytkowników.

Od wielu organizacji informatycznych oczekuje się wydajnego świadczenia usług o coraz wyższej jakości za coraz niższą cenę.
Droga do tego celu prowadzi przez integrację danych pochodzących z różnych źródeł, ograniczanie czynności wykonywanych ręcznie i służących jedynie przenoszeniu danych z miejsca na miejsce, eliminowanie przestojów oraz zwiększenie możliwości użytkowników. W tym tkwi siła ujednoliconej obsługi informatycznej Ivanti.
Automatyzacja procesów zmian i wdrażania
Optymalizacja wydatków na oprogramowanie
Automatyzacja wniosków o oprogramowanie
Zwiększenie możliwości użytkowników przez samoobsługę
Eliminowanie silosów technologicznych
Rozwiązywanie problemów biznesowych, a nie tylko informatycznych
Doświadcz innowacji
Połączenie modułów funkcjonalnych zarządzania usługami IT, zarządzania zasobami informatycznymi i zarządzania punktami końcowymi w specjalizowanych, ujednoliconych systemach informatycznych ułatwia rozwiązanie konkretnych problemów biznesowych.