
Zobacz, jak to działa
Mniejsze obciążenie działu it I większe możliwości użytkowników
Ujednolicone zarządzanie usługami informatycznymi, zasobami i punktami końcowymi
Maksymalna sprawność operacyjna, poprawa jakości świadczenia usług i lepsza zgodność z obowiązującymi przepisami przy jednoczesnej optymalizacji kosztów
Użytkownicy nie zgłaszają się już do serwisdesku, tylko próbują rozwiązywać swoje problemy samodzielnie. Nie chodzi jednak o to, by użytkownicy unikali działu IT, ale by ujednolicona obsługa informatyczna zwiększyła ich możliwości. Pełna automatyzacja obsługi wniosków o oprogramowanie z użyciem aplikacji do samoobsługi, wykorzystanie zintegrowanych przepływów pracy zatwierdzania i sprawdzania zgodności licencji oraz możliwość odzyskiwania nieużywanych licencji pozwalają zoptymalizować wydatki na oprogramowanie oraz automatycznie wdrażać oprogramowanie na urządzeniach użytkowników. To właśnie oznacza współdziałanie procesów zarządzania usługami informatycznymi, zarządzania zasobami informatycznymi oraz zarządzanie punktami końcowymi na korzyść użytkowników.

Od wielu organizacji informatycznych oczekuje się wydajnego świadczenia usług o coraz wyższej jakości za coraz niższą cenę.
Droga do tego celu prowadzi przez integrację danych pochodzących z różnych źródeł, ograniczanie czynności wykonywanych ręcznie i służących jedynie przenoszeniu danych z miejsca na miejsce, eliminowanie przestojów oraz zwiększenie możliwości użytkowników. W tym tkwi siła ujednoliconej obsługi informatycznej Ivanti.
Rozwiązywanie problemów biznesowych, a nie tylko informatycznych
Eliminowanie silosów technologicznych
Zwiększenie możliwości użytkowników przez samoobsługę
Automatyzacja wniosków o oprogramowanie
Optymalizacja wydatków na oprogramowanie
Automatyzacja procesów zmian i wdrażania
Doświadcz innowacji
Połączenie modułów funkcjonalnych zarządzania usługami IT, zarządzania zasobami informatycznymi i zarządzania punktami końcowymi w specjalizowanych, ujednoliconych systemach informatycznych ułatwia rozwiązanie konkretnych problemów biznesowych.
Ivanti Neurons for ITSM
License Optimizer
Endpoint Manager
Potęga ujednoliconej obsługi informatycznej
Ujednolicenie zarządzania usługami informatycznymi, zarządzania zasobami oraz zarządzania punktami końcowymi pozwala organizacjom IT osiągnąć więcej przy jednoczesnej minimalizacji kosztów i nakładów związanych z administrowaniem — bezpośrednim efektem są większe korzyści dla firmy.
Maksymalizacja sprawności operacyjnej
Automatyzacja wniosków o usługi i oprogramowanie oraz powiązanie różnych czynności ręcznych w przepływach pracy prowadzą do zwiększenia sprawności i obniżenia kosztów operacyjnych.
Poprawa jakości świadczenia usług
Samoobsługa to droga do zwiększenia zadowolenia i produktywności klientów przy jednoczesnym zwiększeniu swobody działania informatycznego serwisdesku.
Zapewnienie zgodności z licencjami
Zmniejszenie ryzyka niezgodności z przepisami oraz wykorzystanie procesów zatwierdzania i kontroli licencji.
Optymalizacja kosztów
Możliwość odzyskiwania nieużywanych licencji pozwala zoptymalizować wydajność i koszty związane z istniejącymi zasobami informatycznymi.