
Bezpłatna książka elektroniczna
Arkusz danych
ITSM w chmurze
Niższe koszty infrastruktury informatycznej i mniejsza ilość zasobów
Czas spędzany na instalowaniu, obsłudze i zabezpieczaniu sprzętu oraz oprogramowania, które są potrzebne do wykonywania działań związanych z zarządzaniem usługami, nie pozwala w pełni skupić się na tym, co naprawdę istotne, czyli na generowaniu wartości biznesowej. Obsługa użytkowników i dostarczanie usług nie mogą kolidować z potrzebą elastycznego reagowania na nowe inicjatywy biznesowe i rozwój przedsiębiorstwa.
Najwyższy czas wznieść się na nowy poziom i przejść na rozwiązania chmurowe Ivanti. Trzeba skończyć z narzędziami do zarządzania usługami informatycznymi rodem z lat 90-tych.

Narzędzia do zarządzania usługami informatycznymi działające w chmurze
Rozwiązanie do zarządzania usługami informatycznymi w chmurze zapewnia elastyczność oraz swobodę dostępu do najwyższej jakości funkcji serwisdesku. Łatwiej nimi zarządzać, prostsza jest ich konserwacja i nie trzeba martwić się o przyszły rozwój. Trudno zaprzeczyć, że brzmi to kusząco.
Przewidywalne koszty
Ponowne wdrażanie zasobów
Gwarancja aktualności
Więcej czasu na innowacje
Bezpieczne systemy i dane
Łatwe skalowanie
Usprawnienie procesów
Krótszy czas do osiągnięcia korzyści
Gotowe do użycia, działające w chmurze korporacyjne rozwiązanie ITSM
Oferowane przez firmę Ivanti oparte na chmurze rozwiązanie ITSM pozwala szybciej uzyskać pierwsze korzyści. A gdy użytkownik jest na to w pełni gotowy, może przejść na wyższy poziom dojrzałości operacyjnej. Usługi informatyczne i wsparcie oferowane użytkownikom pozwoli im odczuć zalety tego rozwiązania już od pierwszego dnia po wdrożeniu. Od razu uzyskują oni dostęp do wszystkich funkcji, możliwości integracji i automatyzacji, których można oczekiwać od systemu tej klasy. Rozwiązanie jest proste w obsłudze, a jego posiadanie nie wymaga wielkich nakładów.
Ivanti Neurons for ITSM
Funkcje ITSM klasy korporacyjnej, z których możesz korzystać
Nie są to tylko puste słowa. Nasze oparte na technologii chmury rozwiązanie do zarządzania usługami informatycznymi ułatwia zarządzanie cyklem życia procesów ITSM oraz ich automatyzację. Dane są stale widoczne i można na ich podstawie podejmować niezbędne działania. Oznacza to oczywiście możliwość optymalizacji świadczonych usług. Użytkownicy końcowi otrzymują atrakcyjną szatę graficzną, prostą nawigację i możliwość uzyskania wsparcia w dowolnym miejscu.
Poprawa jakości
Wyeliminowanie ryzyka popełniania błędów dzięki oparciu na zbiorze zatwierdzonych procesów, standardowych przepływów pracy i działań, które umożliwiają bardziej wydajne i skuteczne świadczenie usług.
Certyfikowane procesy ITIL
Doskonalenie procesów nie nastręcza żadnych problemów dzięki zastosowaniu najlepszych praktyk podczas ich opracowywania.
Interfejs oparty na rolach
Użytkownicy otrzymują intuicyjny interfejs dla komputerów stacjonarnych lub urządzeń przenośnych. Mają także dostęp do spersonalizowanych danych, których potrzebują, by skuteczniej wykonywać swoje zadania.
Większe zadowolenie użytkowników
Wyeliminowanie niepotrzebnych i często powtarzających się czynności ręcznych przy zapewnieniu większej spójności wniosków i wglądu w ich treść prowadzi do lepszego spełnienia oczekiwań klientów.
Automatyzacja
Podejmowanie działań staje się łatwiejsze dzięki funkcjom automatyzacji, które łączą procesy ITSM z zewnętrznymi systemami zarządzania eksploatacją infrastruktury IT bez dodatkowych kosztów.
Chmura hybrydowa
Niektórzy użytkownicy nie są w pełni przekonani do rozwiązań w całości działających w chmurze. Nie stanowi to żadnego problemu! Dla tych, którzy tego wymagają, firma Ivanti oferuje model hybrydowy.