POTRZEBUJĘ... dostarczać funkcje zarządzania usługami dostępne w chmurze.

ARKUSZ DANYCH

Pobierz konkretne informacje. Do wyboru jest kilka opcji dostarczania.

Poznaj sekrety: 5 sposobów modernizacji zarządzania usługami informatycznymi

MAKSYMALNA SPRAWNOŚĆ

Przeczytaj raport na temat zwiększania sprawności przez automatyzację usług.

ITSM W CHMURZE

Niższe koszty infrastruktury informatycznej i mniejsza ilość zasobów

Czas spędzany na instalowaniu, obsłudze i zabezpieczaniu sprzętu oraz oprogramowania, które są potrzebne do wykonywania działań związanych z zarządzaniem usługami, nie pozwala w pełni skupić się na tym, co naprawdę istotne, czyli na generowaniu wartości biznesowej. Obsługa użytkowników i dostarczanie usług nie mogą kolidować z potrzebą elastycznego reagowania na nowe inicjatywy biznesowe i rozwój przedsiębiorstwa.

Najwyższy czas wznieść się na nowy poziom i przejść na rozwiązania chmurowe Ivanti. Trzeba skończyć z narzędziami do zarządzania usługami informatycznymi rodem z lat 90-tych.

Narzędzia do zarządzania usługami informatycznymi działające w chmurze

Rozwiązanie do zarządzania usługami informatycznymi w chmurze zapewnia elastyczność oraz swobodę dostępu do najwyższej jakości funkcji serwisdesku. Łatwiej nimi zarządzać, prostsza jest ich konserwacja i nie trzeba martwić się o przyszły rozwój. Trudno zaprzeczyć, że brzmi to kusząco.

Krótszy czas do osiągnięcia korzyści
Bez potrzeby przygotowywania sprzętu można sprawnie skonfigurować zarządzanie usługami, minimalizując wpływ na użytkowników do niezbędnego minimum.
USPRAWNIENIE PROCESÓW
Usprawnienie kompleksowych procesów dzięki automatyzacji zadań i przepływów pracy nie tylko w ramach jednostki biznesowej, ale na poziomie całej organizacji.
Łatwe skalowanie
Technologia zapewniająca działanie funkcji zarządzania usługami informatycznymi pozwala na szybkie i łatwe skalowanie w górę lub w dół w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby i wymagania organizacji oraz jej wielkość.
Bezpieczne systemy i dane
Rozwiązanie firmy Ivanti przenosi bezpieczeństwo operacyjne ITSM na zupełnie nowy poziom. Za ochronę serwisdesku odpowiadają funkcje skanowania luk w zabezpieczeniach, kontroli dostępu, tworzenia kopii zapasowych danych i wiele innych.
Więcej czasu na innowacje
Można bardziej poświęcić się badaniu nowych projektów ITSM. Rozwiązanie firmy Ivanti do zarządzania usługami informatycznymi w chmurze pozwala szybciej i sprawniej reagować na potrzeby biznesowe. Wreszcie jest więcej czasu na innowacyjność.
Gwarancja aktualności
Dostęp do najnowszych informacji na temat narzędzi ITSM oraz trendów i zagrożeń wpływających na poziom usług świadczonych użytkownikom. Możliwość korzystania z pakietów aktualizacyjnych i konserwacyjnych przygotowywanych regularnie przez naszych specjalistów.
Ponowne wdrażanie zasobów
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną wymaga znacznie mniej zasobów sprzętowych i administracyjnych. Więcej czasu można poświęcić na działania związane z zarządzaniem usługami, które przynoszą więcej korzyści.
Przewidywalne koszty
Możliwość obniżenia kosztów posiadania i uniknięcia niepotrzebnych nakładów na sprzęt. Subskrypcja opartego na chmurze rozwiązania ITSM oferowanego przez firmę Ivanti w modelu SaaS pozwala efektywniej zarządzać zasobami finansowymi.

Gotowe do użycia, działające w chmurze korporacyjne rozwiązanie ITSM

Oferowane przez firmę Ivanti oparte na chmurze rozwiązanie ITSM pozwala szybciej uzyskać pierwsze korzyści. A gdy użytkownik jest na to w pełni gotowy, może przejść na wyższy poziom dojrzałości operacyjnej. Usługi informatyczne i wsparcie oferowane użytkownikom pozwoli im odczuć zalety tego rozwiązania już od pierwszego dnia po wdrożeniu. Od razu uzyskują oni dostęp do wszystkich funkcji, możliwości integracji i automatyzacji, których można oczekiwać od systemu tej klasy.   Rozwiązanie jest proste w obsłudze, a jego posiadanie nie wymaga wielkich nakładów.  

Service Manager
Wysokiej jakości usługi biznesowe są w sposób niezakłócony dostarczane z chmury.

Funkcje ITSM klasy korporacyjnej, z których możesz korzystać

Nie są to tylko puste słowa. Nasze oparte na technologii chmury rozwiązanie do zarządzania usługami informatycznymi ułatwia zarządzanie cyklem życia procesów ITSM oraz ich automatyzację. Dane są stale widoczne i można na ich podstawie podejmować niezbędne działania. Oznacza to oczywiście możliwość optymalizacji świadczonych usług. Użytkownicy końcowi otrzymują atrakcyjną szatę graficzną, prostą nawigację i możliwość uzyskania wsparcia w dowolnym miejscu.

Chmura hybrydowa

Niektórzy użytkownicy nie są w pełni przekonani do rozwiązań w całości działających w chmurze. Nie stanowi to żadnego problemu! Dla tych, którzy tego wymagają, firma Ivanti oferuje model hybrydowy.

Automatyzacja

Podejmowanie działań staje się łatwiejsze dzięki funkcjom automatyzacji, które łączą procesy ITSM z zewnętrznymi systemami zarządzania eksploatacją infrastruktury IT bez dodatkowych kosztów.

WIĘKSZE ZADOWOLENIE UŻYTKOWNIKÓW

Wyeliminowanie niepotrzebnych i często powtarzających się czynności ręcznych przy zapewnieniu większej spójności wniosków i wglądu w ich treść prowadzi do lepszego spełnienia oczekiwań klientów.

Interfejs oparty na rolach

Użytkownicy otrzymują intuicyjny interfejs dla komputerów stacjonarnych lub urządzeń przenośnych. Mają także dostęp do spersonalizowanych danych, których potrzebują, by skuteczniej wykonywać swoje zadania.

Certyfikowane procesy ITIL

Doskonalenie procesów nie nastręcza żadnych problemów dzięki zastosowaniu najlepszych praktyk podczas ich opracowywania.

POPRAWA JAKOŚCI

Wyeliminowanie ryzyka popełniania błędów dzięki oparciu na zbiorze zatwierdzonych procesów, standardowych przepływów pracy i działań, które umożliwiają bardziej wydajne i skuteczne świadczenie usług.

NIE SPOGLĄDAJ TYLKO W CHMURY

KORZYSTAJ Z DOSTĘPNEGO TAM ROZWIĄZANIA