
Bezpłatna książka elektroniczna
Znakomita obsługa klientów
Czy inne działy ciągle zmagają się z procesami ręcznymi?
Podobnie jak IT, również inne działy biznesowe oferują usługi i zasoby, które można tworzyć, wykorzystywać i aktualizować. Często świadczenie tych usług jest związane z wieloma działaniami ręcznymi, występują trudności z koordynacją tych działań, a ich status nie jest do końca jasny.
To duże wyzwanie, a model obsługi ręcznej jest coraz trudniej akceptowalny przez pracowników i klientów, którzy mają pozytywne doświadczenia z obsługą cyfrową i oczekują wysokiego poziomu spójności i jakości usług.

Skuteczne świadczenie usług wszystkim zespołom biznesowym
Dział IT to najodpowiedniejsze miejsce do automatyzowania usług i ofert innych działów. Warto z nimi współpracować, aby jak najlepiej wykorzystać narzędzia ITSM i sprawdzone praktyki wdrażania i świadczenia nowych innowacyjnych usług. Zobacz, jak firma Ivanti może pomóc poprawić jakość świadczonych usług za pomocą oprogramowania do zarządzania usługami IT.
Zasoby ludzkie
Obsługa klienta
Wyposażenie
Inne działy
Zautomatyzowane świadczenie usług w działach innych niż IT
Nowoczesne świadczenie usług nie musi się ograniczać tylko do działów IT. Wszystkie działy biznesowe dążą do poprawy wydajności i proaktywności, przekształcając procesy ręczne sterowane za pomocą pojedynczych wiadomości e-mail, staroświeckich arkuszy i dokumentów papierowych. Czy pracownicy innych działów przychodzą do was, żeby się dowiedzieć, jak udało wam się usprawnić świadczenie usług? Zespoły IT mogą pomóc wykorzystać narzędzie Ivanti Service Manager do zautomatyzowania i usprawnienia powtarzalnych zadań, zwiększając zadowolenie klientów oraz zakres samoobsługi za pośrednictwem wielu kanałów.
Ivanti Neurons for ITSM
Xtraction
Szybkie i skuteczne świadczenie usług w działach innych niż IT
Rozwiązania firmy Ivanti zostały zaprojektowane tak, aby pomóc klientom poprawić sposób i jakość świadczenia usług i zapewnić podstawę do ciągłych innowacji.
Zwiększona produktywność
Eliminuj powtarzalne czynności ręczne, automatyzując przepływy pracy, aby członkowie zespołu mogli się skupić na ważniejszych zadaniach.
Większe zadowolenia klienta
Spełniaj oczekiwania klientów, eliminując niepotrzebne i często powtarzane czynności ręczne, aby zapewnić większą spójność i głębszą analizę wniosków.
Lepsza jakość
Usuń potencjalne źródła błędów, standaryzując zestaw zatwierdzonych procesów, przepływów pracy i działań, aby świadczenie usług było wydajniejsze i skuteczniejsze.
Rozszerzone innowacje
Wykorzystaj możliwości automatyzacji i integracji, aby poprawić skuteczność, wdrażając nowe procesy i przepływy pracy wspomagające transformację cyfrową między jednostkami biznesowymi.
Usprawnione procesy
Usprawnianie to nie tylko automatyzowanie zadań i przepływów pracy w ramach jednostki biznesowej, ale również między różnymi jednostkami biznesowymi, aby uprościć całe procesy.
Usprawniona samoobsługa
Zaoferuj użytkownikom to, czego oczekują: sprawną samoobsługę, poszukiwanie wiedzy, samopomoc i możliwość współpracy – zawsze i wszędzie.