Dział IT to najodpowiedniejsze miejsce do automatyzowania usług i ofert innych działów. Warto z nimi współpracować, aby jak najlepiej wykorzystać narzędzia ITSM i sprawdzone praktyki wdrażania i świadczenia nowych innowacyjnych usług. Zobacz, jak firma Ivanti może pomóc poprawić jakość świadczonych usług za pomocą oprogramowania do zarządzania usługami IT.
Zarządzanie usługami na poziomie przedsiębiorstwa oparte na rozwiązaniach HeatUsprawnij usługi biznesowe świadczone innym działom
ZNAKOMITA OBSŁUGA KLIENTÓW
Dowiedz się, w jaki sposób zwiększyć zadowolenie klientów korzystających z pomocy działu wsparcia.
Poznaj 5 sposobów modernizacji swoich usług technologii informacyjnych.

SUKCESY KLIENTÓW
Sprawdź, jak produkt SCL Health pomógł poprawić jakość usług świadczonych przez naszych klientów.
Czy inne działy ciągle zmagają się z procesami ręcznymi?
Podobnie jak IT, również inne działy biznesowe oferują usługi i zasoby, które można tworzyć, wykorzystywać i aktualizować. Często świadczenie tych usług jest związane z wieloma działaniami ręcznymi, występują trudności z koordynacją tych działań, a ich status nie jest do końca jasny.
To duże wyzwanie, a model obsługi ręcznej jest coraz trudniej akceptowalny przez pracowników i klientów, którzy mają pozytywne doświadczenia z obsługą cyfrową i oczekują wysokiego poziomu spójności i jakości usług.

Skuteczne świadczenie usług wszystkim zespołom biznesowym
Inne działy
Wyposażenie
Obsługa klienta
Zasoby ludzkie
Zautomatyzowane świadczenie usług w działach innych niż IT
Nowoczesne świadczenie usług nie musi się ograniczać tylko do działów IT. Wszystkie działy biznesowe dążą do poprawy wydajności i proaktywności, przekształcając procesy ręczne sterowane za pomocą pojedynczych wiadomości e-mail, staroświeckich arkuszy i dokumentów papierowych. Czy pracownicy innych działów przychodzą do was, żeby się dowiedzieć, jak udało wam się usprawnić świadczenie usług? Zespoły IT mogą pomóc wykorzystać narzędzie Ivanti Service Manager do zautomatyzowania i usprawnienia powtarzalnych zadań, zwiększając zadowolenie klientów oraz zakres samoobsługi za pośrednictwem wielu kanałów.