POTRZEBUJĘ...poprawić jakość świadczenia usług informatycznych.

POTRZEBUJESZ DOWODU?

Zobacz! Tylko kilka zmian, a jakie przeobrażenie organizacji.
Najlepiej uczyć się na cudzych błędach. W zarządzaniu usługami informatycznymi unikaj tych pięciu.

OBEJRZYJ TO

Spraw, by w dowolnymi miejscu i czasie użytkownicy mogli z łatwością dostać to, czego potrzebują.

Nie udaje Ci się zaspokoić potrzeb organizacji w zakresie bezpieczeństwa?

Dostarczanie usług, których oczekuje organizacja, nie jest łatwe, jeśli serwisdesk stosuje narzędzia i procesy opracowane w epoce przedinternetowej. Użytkownik końcowy jest zadowolony tylko wtedy, gdy ma dostęp do nowoczesnych rozwiązań informatycznych przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Kierownictwo życzy sobie, by nowe usługi informatyczne wspierały inicjatywy związane z transformacją cyfrową. Kłopot polega na tym, że przestarzałe środowisko informatyczne tak bardzo utrudnia rozwiązywanie problemów użytkowników, że ci tracą zaufanie do usług świadczonych przez dział IT.  

Szybkie i skuteczne świadczenie usług

Czas najwyższy na dostarczanie najwyższej jakości usług, które spełnią potrzeby organizacji. Zobacz, jak firma Ivanti może pomóc usprawnić świadczenie usług informatycznych.

Ograniczenie czynności powtarzalnych
Eliminacja irytujących powtarzalnych czynności (takich jak resetowanie haseł użytkowników) pozwala zespołowi skoncentrować się na ważniejszych projektach.
Śledzenie postępu
Śledzenie skuteczności ITSM pozwala na ustawiczne doskonalenie usług oraz planowanie przyszłego wykorzystania zasobów.
Harmonijna automatyzacja procesów
Automatyzacja procesów i systemów pozwala na szybsze dostarczanie usług.
Integracja systemów i danych
Integracja systemów informatycznych i danych zapewnia dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi, które umożliwiają dostarczanie usług na czas.
Samoobsługa informatyczna
Niepowtarzalne środowisko umożliwiające wyszukiwanie zatwierdzonych usług i składanie wniosków o usługi, do których użytkownicy są uprawnieni.
Uproszczenie procesów
Zastosowanie procesów, przepływów pracy i działań zgodnych z najlepszymi praktykami pozwala na bardziej wydajne i skuteczne świadczenie usług.

Dostarczanie usług zgodnie z oczekiwaniami

Potrzebne są proste rozwiązania do zarządzania usługami informatycznymi, które gwarantują zaspokojenie potrzeb w ich zakresie. Chcesz udostępnić użytkownikom narzędzia samoobsługowe? Chcesz zautomatyzować powtarzalne czynności oraz zastosować spójne procesy, które oferują wykonanie najbardziej odpowiednich działań w danej sytuacji? Chcesz dodać możliwość tworzenia raportów i tablic wskaźników ułatwiających dostęp do bardziej szczegółowych informacji? Rozwiązania firmy Ivanti łączą te możliwości, pozwalając na udoskonalenie procesu dostarczania usług od pierwszego dnia po wdrożeniu.

Service Desk
Nowoczesne zarządzanie usługami informatycznymi
Xtraction
Raportowanie i tablice wskaźników
Password Central
Zautomatyzowane rozwiązania do obsługi haseł

Dlaczego zatrzymać się na dobrym, gdy można mieć najlepsze

Rozwiązania firmy Ivanti zapewniają niezawodne dostarczanie usług w spójny sposób ze wszystkimi funkcjami, które mogą być kiedykolwiek potrzebne.

Samodzielne resetowanie haseł

Bezpieczny dostęp użytkowników do różnorodnych opcji resetowania hasła z użyciem Internetu, telefonicznego kodu PIN, funkcji rozpoznawania głosu, wiadomości SMS, a nawet technologii biometrycznych przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Tablice wskaźników w czasie rzeczywistym

Oprogramowanie Xtraction umożliwia łatwe tworzenie raportów i tablic wskaźników zawierających dane dotyczące zarządzania usługami. Pogłębiona analiza i filtrowanie według najbardziej interesujących aspektów zapewniają dostęp do informacji umożliwiających podejmowanie właściwych działań i doskonalenie procesu świadczenia usług.

Łatwa integracja

Pełny zakres usług świadczonych przez dział IT dzięki łatwej integracji z innymi rozwiązaniami firmy Ivanti w zakresie dystrybucji i wykrywania oprogramowania oraz inwentaryzowania zasobów.

Obszary robocze dla użytkowników końcowych

Najlepsze środowisko pracy dla użytkowników końcowych. Aplikacja Workspaces ma prosty i atrakcyjny interfejs zaprojektowany na potrzeby rejestrowania i rozwiązywania przez użytkowników ich własnych problemów, wyświetlania informacji o środowisku informatycznym, jak również wyszukiwania usług oraz zgłaszania wniosków ich dotyczących.

Predefiniowany punkt wyjścia

Szablony projektów, procesy, raporty i połączenia integracji oraz wiele innych gotowych do użycia elementów ułatwia szybką konfigurację i uruchomienie systemu

Podstawowy moduł obsługi procesów

Doskonalenie nie wymaga wielkich nakładów. Ten sam przepływ pracy z właściwymi danymi i działaniami określanymi na podstawie stanu procesu. Dostarczany z gotowymi do wykorzystania procesami obejmującymi zarządzanie żądaniami.

JESTEŚ O JEDNO KLIKNIĘCIE

OD ZADOWOLENIA UŻYTKOWNIKÓW