POTRZEBUJĘ... poprawić jakość świadczenia usług informatycznych.

POTRZEBUJESZ DOWODU?

To robi wrażenie. Tylko kilka zmian, a jakie przeobrażenie organizacji.

Uczy się na cudzych błędach. W zarządzaniu usługami informatycznymi unikaj tych pięciu.

W OKSFORDZIE SIĘ UDAŁO

Uniwersytet Oksfordzki udoskonalił i uprościł obsługę informatyczną.

ITSM W CHMURZE

Czy potrzeby Twojej organizacji w zakresie usług są spełnione?

Dostarczanie usług, których oczekuje organizacja, nie jest łatwe, jeśli serwisdesk stosuje narzędzia i procesy opracowane w epoce przedinternetowej. Użytkownik końcowy jest zadowolony tylko wtedy, gdy ma dostęp do nowoczesnych rozwiązań informatycznych przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Kierownictwo życzy sobie, by nowe usługi informatyczne wspierały inicjatywy związane z transformacją cyfrową.

Kłopot polega na tym, że przestarzałe środowisko informatyczne tak bardzo utrudnia rozwiązywanie problemów użytkowników, że ci tracą zaufanie do usług świadczonych przez dział IT.  

Szybkie i skuteczne świadczenie usług

Czas najwyższy na dostarczanie najwyższej jakości usług, które spełnią potrzeby organizacji. Zobacz, jak usprawnić świadczenie usług IT za pomocą oprogramowania Ivanti do zarządzania usługami informatycznymi.

Ograniczenie powtarzalnych zadań
Eliminacja irytujących powtarzalnych czynności (takich jak resetowanie haseł użytkowników) pozwala zespołowi skoncentrować się na ważniejszych projektach.
Śledzenie postępu
Śledzenie skuteczności ITSM pozwala na ustawiczne doskonalenie usług oraz planowanie przyszłego wykorzystania zasobów.
AUTOMATYZACJA PRZEPŁYWÓW PRACY
Automatyzacja procesów i systemów pozwala na szybsze dostarczanie usług.
Integracja systemów i danych
Integracja systemów informatycznych i danych zapewnia dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi, które umożliwiają dostarczanie usług na czas.
Samoobsługa informatyczna
Niepowtarzalne środowisko umożliwiające wyszukiwanie zatwierdzonych usług i składanie wniosków o usługi, do których użytkownicy są uprawnieni.
Usprawnienie procesów
Zastosowanie procesów, przepływów pracy i działań zgodnych z najlepszymi praktykami pozwala na bardziej wydajne i skuteczne świadczenie usług.

Tak powinno wyglądać świadczenie usług

Potrzebne są proste rozwiązania do zarządzania usługami informatycznymi, które gwarantują zaspokojenie potrzeb w ich zakresie. Chcesz udostępnić użytkownikom narzędzia samoobsługowe? Chcesz zautomatyzować powtarzalne czynności oraz zastosować spójne procesy, które oferują wykonanie najbardziej odpowiednich działań w danej sytuacji? Chcesz dodać możliwość tworzenia raportów i tablic wskaźników ułatwiających dostęp do bardziej szczegółowych informacji? Rozwiązania firmy Ivanti łączą te możliwości, pozwalając na udoskonalenie procesu dostarczania usług od pierwszego dnia po wdrożeniu.

Service Manager
Nowoczesne zarządzanie usługami IT.
Xtraction
Raportowanie i tablice wskaźników.

Dlaczego zatrzymać się na dobrym, gdy można mieć najlepsze

Rozwiązania firmy Ivanti zapewniają niezawodne dostarczanie usług w spójny sposób ze wszystkimi funkcjami, które mogą być kiedykolwiek potrzebne.

Samodzielne resetowanie haseł

Ograniczenie najczęstszej przyczyny zgłoszeń do serwisdesku dzięki funkcji zautomatyzowanego resetowania haseł, która jest dostępna telefonicznie codziennie przez całą dobę.

Tablice wskaźników w czasie rzeczywistym

Łatwe tworzenie raportów i tablic wskaźników zawierających dane dotyczące zarządzania usługami za pomocą oprogramowania Xtraction. Pogłębiona analiza i filtrowanie według najbardziej interesujących aspektów zapewniają dostęp do informacji umożliwiających podejmowanie właściwych działań i doskonalenie procesu świadczenia usług.

Łatwa integracja

Integracja z innymi narzędziami do zarządzania systemami, takimi jak Microsoft SCCM, Management Suite i inne, umożliwia szybsze działanie i zapewnia lepszy dostęp do informacji.

AUTOMATYZACJA FUNKCJI GŁOSOWYCH

Znaczne skrócenie czasów oczekiwania, zwiększenie szybkości transmisji i ograniczenie liczby nieodebranych zgłoszeń. Kierowanie połączeń na podstawie kwalifikacji, okna ekranowe ze szczegółowymi informacjami o rozmówcy oraz samoobsługa użytkowników w pełni zintegrowana z funkcjami głosowymi.

CERTYFIKOWANE PROCESY ITIL

Doskonalenie procesów nie nastręcza żadnych problemów dzięki zastosowaniu najlepszych praktyk podczas ich opracowywania.

POPRAWA JAKOŚCI

Wyeliminowanie ryzyka popełniania błędów dzięki oparciu na zbiorze zatwierdzonych procesów, standardowych przepływów pracy i działań, które umożliwiają bardziej wydajne i skuteczne świadczenie usług.

TYLKO JEDNO KLIKNIĘCIE

DZIELI CIĘ OD PEŁNEGO ZADOWOLENIA UŻYTKOWNIKÓW