
Problemy z ITSM?
Potrzebujesz dowodu?
ITSM w chmurze
Czy potrzeby Twojej organizacji w zakresie usług są spełnione?
Dostarczanie usług, których oczekuje organizacja, nie jest łatwe, jeśli serwisdesk stosuje narzędzia i procesy opracowane w epoce przedinternetowej. Użytkownik końcowy jest zadowolony tylko wtedy, gdy ma dostęp do nowoczesnych rozwiązań informatycznych przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Kierownictwo życzy sobie, by nowe usługi informatyczne wspierały inicjatywy związane z transformacją cyfrową.
Kłopot polega na tym, że przestarzałe środowisko informatyczne tak bardzo utrudnia rozwiązywanie problemów użytkowników, że ci tracą zaufanie do usług świadczonych przez dział IT.

Szybkie i skuteczne świadczenie usług
Czas najwyższy na dostarczanie najwyższej jakości usług, które spełnią potrzeby organizacji. Zobacz, jak usprawnić świadczenie usług IT za pomocą oprogramowania Ivanti do zarządzania usługami informatycznymi.
Usprawnienie procesów
Samoobsługa informatyczna
Integracja systemów i danych
Automatyzacja przepływów pracy
Śledzenie postępu
Ograniczenie powtarzalnych zadań
Tak powinno wyglądać świadczenie usług
Potrzebne są proste rozwiązania do zarządzania usługami informatycznymi, które gwarantują zaspokojenie potrzeb w ich zakresie. Chcesz udostępnić użytkownikom narzędzia samoobsługowe? Chcesz zautomatyzować powtarzalne czynności oraz zastosować spójne procesy, które oferują wykonanie najbardziej odpowiednich działań w danej sytuacji? Chcesz dodać możliwość tworzenia raportów i tablic wskaźników ułatwiających dostęp do bardziej szczegółowych informacji? Rozwiązania firmy Ivanti łączą te możliwości, pozwalając na udoskonalenie procesu dostarczania usług od pierwszego dnia po wdrożeniu.
Ivanti Neurons for ITSM
Ivanti Neurons
Xtraction
Dlaczego zatrzymać się na dobrym, gdy można mieć najlepsze
Rozwiązania firmy Ivanti zapewniają niezawodne dostarczanie usług w spójny sposób ze wszystkimi funkcjami, które mogą być kiedykolwiek potrzebne.
Poprawa jakości
Poprawa jakości
Wyeliminowanie ryzyka popełniania błędów dzięki oparciu na zbiorze zatwierdzonych procesów, standardowych przepływów pracy i działań, które umożliwiają bardziej wydajne i skuteczne świadczenie usług.
Certyfikowane procesy ITIL
Certyfikowane procesy ITIL
Doskonalenie procesów nie nastręcza żadnych problemów dzięki zastosowaniu najlepszych praktyk podczas ich opracowywania.
Automatyzacja funkcji głosowych
Automatyzacja funkcji głosowych
Znaczne skrócenie czasów oczekiwania, zwiększenie szybkości transmisji i ograniczenie liczby nieodebranych zgłoszeń. Kierowanie połączeń na podstawie kwalifikacji, okna ekranowe ze szczegółowymi informacjami o rozmówcy oraz samoobsługa użytkowników w pełni zintegrowana z funkcjami głosowymi.
Łatwa integracja
Łatwa integracja
Integracja z innymi narzędziami do zarządzania systemami, takimi jak Microsoft MEM, Management Suite i inne, umożliwia szybsze działanie i zapewnia lepszy dostęp do informacji.
Tablice wskaźników w czasie rzeczywistym
Tablice wskaźników w czasie rzeczywistym
Łatwe tworzenie raportów i tablic wskaźników zawierających dane dotyczące zarządzania usługami za pomocą oprogramowania Xtraction. Pogłębiona analiza i filtrowanie według najbardziej interesujących aspektów zapewniają dostęp do informacji umożliwiających podejmowanie właściwych działań i doskonalenie procesu świadczenia usług.
Samodzielne resetowanie haseł
Samodzielne resetowanie haseł
Ograniczenie najczęstszej przyczyny zgłoszeń do serwisdesku dzięki funkcji zautomatyzowanego resetowania haseł, która jest dostępna telefonicznie codziennie przez całą dobę.