
Dlaczego my?
Nowy przewodnik Gartnera
Arkusz danych
Trudno sobie wyobrazić współczesny dział IT wspomagający użytkowników bez oprogramowania do zdalnego sterowania
Jednego inżyniera sieci odpowiedzialnego za rozwiązywanie problemów w 20 placówkach okręgu szkolnego, który robi to osobiście na miejscu. Albo informatyków obsługujących średnio 750 biletów usług miesięcznie, którzy zapewniają wsparcie techniczne ręcznie. Oznaczałoby to więcej wyjazdów, problemów, potrzebnego czasu i oczywiście wyższe koszty.
Narzędzia do zdalnego sterowania umożliwiają analizowanie systemów i rozwiązywanie problemów bez konieczności tak częstych wizyt u użytkowników. Prawie każdym komputerem można sterować zdalnie, uzyskując do niego bezpieczny dostęp przy użyciu dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę. Każdemu użytkownikowi można w ten sposób pomóc w dowolnym miejscu i czasie.

Po co jechać pół godziny tylko po to, żeby w ciągu pięciu minut zainstalować poprawkę?
Rezygnacja z dojazdów w każde miejsce i ograniczenie liczby wizyt u użytkowników oznaczają wymierne oszczędności czasu i pieniędzy. Problemy można rozwiązywać przez komunikację z użytkownikami.
Szybkie rozwiązywanie problemów
W dowolnym miejscu i z dowolnego urządzenia
Wbudowane bezpieczeństwo
Interakcja i komunikacja
Zdalna i elastyczna usługa
Użytkownicy usług informatycznych są najważniejsi, co oznacza, że działy IT muszą zaspokajać nieustannie rosnące oczekiwania pracowników, a jednocześnie bez chwili wytchnienia dbać o bezpieczeństwo sieci przedsiębiorstwa. Możliwość obsługi przy użyciu funkcji zdalnego sterowania to duży krok w kierunku spełnienia oczekiwań użytkowników oraz zwiększenia efektywności serwisu i wsparcia.