Jesteś lepszy niż podstawowy ITSM

Doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu usługami dla przedsiębiorstw

Jak oceniasz poziom zaawansowania swojej praktyki w zakresie ITSM? Zaspokajanie potrzeb użytkowników w zakresie obsługi to nie zabawa i nie jest to odpowiedni moment, aby polegać na podstawowym, mało zaawansowanym i nieodpowiednim oprogramowaniu helpdesk.

Sprawdzone rozwiązania Ivanti w zakresie zarządzania usługami i aktywami są zbudowane na solidnych podstawach uznanych najlepszych rozwiązań, aby pomóc Ci w dostarczaniu niesamowitych wrażeń wszystkim użytkownikom i przyspieszyć drogę do większej dojrzałości. Przejdź na Ivanti. Możesz zacząć już dziś.

Podstawy najlepszych praktyk

Zyskaj bogatsze, bardziej dojrzałe możliwości.

Skrócony czas rozwiązywania problemów

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób proaktywny.

Nieszablonowa automatyzacja

Doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu usługami w przedsiębiorstwie.

Rozwiązuj problemy, zanim zostaną wykryte

Istnieje wyraźne zapotrzebowanie na technologie, które identyfikują i rozwiązują problemy proaktywnie - jeszcze zanim użytkownicy je wykryją lub zanim będą one miały jakiekolwiek konsekwencje dla firmy. Ivanti zapewnia wgląd w sytuację i działania pozwalające na znaczne skrócenie czasu rozwiązywania problemów.

Sztuczna inteligencja, która pracuje intensywniej i inteligentniej

Istnieje wyraźne zapotrzebowanie na technologie, które identyfikują i rozwiązują problemy proaktywnie jeszcze zanim użytkownicy je wykryją lub zanim będą one miały jakiekolwiek konsekwencje dla firmy.

Monitoruj i rozwiązuj problemy proaktywnie, zanim jeszcze użytkownicy je wykryją. Klienci zaobserwowali zmniejszenie liczby zgłoszeń do 50%.*

Automatyzacja IT jest drogą do rozwoju

Według Gartnera, do 2024 roku 30% liderów biznesowych będzie polegać na platformach AIOps w celu uzyskania zautomatyzowanego wglądu, w porównaniu do 3% obecnie. *

* Gartner Market Guide for AIOps Platforms 2021

Rozwiązania Ivanti oferują solidne podstawy

Ivanti ITSM opiera się na solidnych podstawach uznanych najlepszych rozwiązań, a nasza ujednolicona platforma wykorzystuje Ivanti Neurons for ITSM i Ivanti Neurons for ITAM do autonaprawy, zapobiegania problemom przed ich wystąpieniem oraz zapewniania doskonałych doświadczeń dla pracowników działu IT i wszystkich obszarów działalności.

Ivanti to najlepszy wybór dla ITSM

Raport Gartnera „Critical Capabilities for ITSM Tools”.

Dowiedz się, dlaczego firma Ivanti uzyskała pozycję Lidera.

Raport „Zarządzanie usługami w przedsiębiorstwie 2021” firmy Omdia

Raport ten oferuje kompleksowe spojrzenie na rynek ESM i ITSM, w tym na liderów branży i pojawiające się trendy.

Zarządzanie, bezpieczeństwo i obsługa cyklu webinarów

Dołącz do naszej comiesięcznej serii webinariów i poznaj najlepsze praktyki w zakresie zwiększania mobilności pracowników, poprawy produktywności użytkowników i działu IT oraz minimalizacji ryzyka.

Poproś o prezentację rozwiązań ITSM firmy Ivanti

Skorzystaj z naszego bezpłatnego okresu próbnego i odkryj, co światowej klasy narzędzie do zarządzania usługami może zrobić dla Twoich użytkowników i Twojej firmy.