ITSM — ZARZĄDZANIE PROBLEMAMIAktywna ochrona wydajności
Uznany lider
Magiczny kwadrant Gartnera w dziedzinie narzędzi do zarządzania usługami informatycznymi.
Przeczytaj raport na temat maksymalizacji sprawności przez automatyzację usług.

Udoskonalone zarządzanie usługami
Teraz możesz szybciej rozwiązywać problemy
Oprogramowanie Ivanti Service Manager pozwala z wyprzedzeniem korygować lub minimalizować wpływ problemów na działalność biznesową. Szczegółowe informacje o znanych problemach oraz narzędzia do analizy incydentów i innych danych w celu identyfikacji trendów umożliwiają szybsze wykrywanie przyczyn źródłowych pojawiających się trudności. Pełny dostęp do danych, zachodzących między nimi relacji oraz związanych z nimi procesów ułatwia zrozumienie źródła problemu i szybkie jego rozwiązanie przez serwisdesk.

Dzięki partnerstwu z Ivanti tysiące użytkowników narzędzi informatycznych mogą spokojnie pracować, a nasze zespoły informatyczne są wreszcie zadowolone.
John Irelanddyrektor ds. obsługi klienta