ITSM — ZARZĄDZANIE WYDANIAMIWykorzystaj lepiej swój czas

PRZYSZŁOŚĆ ITSM

Przeczytaj raport na temat przyszłości ITSM.

Poznaj pięć sposobów modernizowania działania usług informatycznych.

ZWIĘKSZ EFEKTYWNOŚĆ

Zobacz, jak skalowanie i dostosowanie może prowadzić do zwiększenia wartości

O krok do przodu

Niech czas będzie po Twojej stronie

Dzięki oprogramowaniu Ivanti Service Manager czas znów jest po Twojej stronie. Możliwość przeglądania zdarzeń, które występowały w wybranych okresach, ułatwi podejmowanie decyzji o konieczności wymiany sprzętu, instalacji nowych urządzeń lub o przeprojektowaniu usług, by jeszcze lepiej spełniały wymagania w zakresie dostępności. Możesz śledzić średni czas bezawaryjnej pracy (MTBF) oraz średni czas naprawy (MTTR) zasobów i usług, jak również tworzyć raporty dostępności usług w odniesieniu do umów o gwarantowanym poziomie świadczenia usług.

Po usprawnieniu usług zadowolenie naszych klientów osiąga średnio poziom 99,8% w każdym kwartale.
Terese Birnbaummenedżer serwisdesku korporacyjnego

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko