ITSM NA URZĄDZENIACH PRZENOŚNYCHUsługi informatyczne zawsze i wszędzie

EWOLUCJA ITSM

Dowiedz się, jak ewoluuje ITSM.

Poznaj pięć sposobów modernizowania działania usług informatycznych.

RAPORT ANALITYCZNY

Magiczny kwadrant Gartnera w dziedzinie zarządzania usługami informatycznymi

Zawsze dostępne

Nie trać połączenia, wychodząc w teren

Dostęp do serwisdesku powinien mieć cały personel i użytkownicy pracujący w terenie oraz pracownicy korzystający z własnych urządzeń przenośnych. Użytkownicy chcą mieć możliwość sprawdzania stanu incydentów, zgłaszania wniosków oraz wyszukiwania odpowiedzi na typowe pytania dotyczące środowiska informatycznego. Analitycy i technicy chcą zarządzać swoimi zadaniami, przydziałami i obciążeniami, świadcząc usługi wsparcia wszędzie tam, gdzie jest to potrzebne.

Jesteśmy coraz bardziej mobilni, a w rozwiązaniu Ivanti najlepsze jest to, że nawet gdy Cię nie ma na kampusie, możesz wykonywać swoją pracę i jest ona rejestrowana.
Hennie Pretoriusmenedżer usług strategicznych

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI DZIŚ I JUTRO

Zautomatyzowane świadczenie usług informatycznych i nie tylko